زاویه‌سازی صورت با فیلر

زیبایی چهره افراد تا حد زیادی به شکل ظاهری و زوایای صورت بستگی دارد. به همین دلیل امروزه افراد زیادی مایل هستند تا برای اصلاح زوایای صورت به پزشک مراجعه کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با زاویه‌سازی صورت با فیلر آشنا کنیم.

عوامل مختلف، ممکن است شما را درباره چگونگی انجام فیلر صورت و زاویه‌سازی صورت کنجکاو کند. ما در این مطلب سعی داریم تا درباره این روش زیبایی بیشتر توضیح دهیم.

زاویه‌سازی فک و صورت به دو روش جراحی و غیر جراحی انجام می‌شود. روش جراحی ماندگاری بالایی دارد و در نتیجه پرهزینه‌تر است. جراحی صورت با هدف اصلاح زوایای چهره قطعا روشی عالی است اما این درمان به زمان بیشتر و دوره نقاهت بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل برخی افراد از جراحی امتناع می‌کنند. این افراد قصد دارند که در زمانی کوتاه تغییرات چهره خود را مشاهده کنند.

افرادی که مایل به انجام جراحی نیستند، به سراغ روش دوم، یعنی روش‌های زاویه‌سازی و جوان‌سازی بدون نیاز به جراحی می‌روند. استفاده از فیلر و ژل یکی از این روش‌ها است. به کمک تزریق فیلر می‌توان زاویه فک و گونه‌ها را اصلاح کرد و حتی از آن برای لیفت بخش‌های مختلف چهره نظیر لیفت بینی بهره برد. درمان با فیلر در کمترین زمان و بدون نیاز به دوره طولانی نقاهت قابل انجام است.

هنگام فیلر صورت استفاده از نوع مناسب پرکننده و یا ژل مورد نظر اهمیت فراوان دارد. به همین دلیل پیش از هر اقدامی، لازم است پزشک زیبایی چهره را بررسی کرده و فیلر مناسب را مطابق نیاز مراجعه کننده، مشخص کند. هنگام تغییر شکل اجزای صورت، مانند فک یا چانه، یا لیفت نوک بینی، فیلر باید در محل تزریق باقی مانده و فرم خود را حفظ کند. همچنین برای حفظ نتیجه درمان باید حرکات ماهیچه‌ای را تحمل کند.

استفاده از نوع درست ژل برای کسانی که تغییرات خاصی مرتبط با افزایش سن مانند افتادگی گونه دارند، بسیار حائز اهمیت است. پس برای به دست آوردن بهترین نتیجه، با پزشک خود مشورت کرده و به تمامی نکات و توصیه‌های پزشکی توجه کنید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس با ارائه خدمات زاویه‌سازی صورت در رشت پذیرای حضور شما عزیزان است. برای دریافت مشاوره رایگان با کلینیک الماس تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰ مراجعه فرمایید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *