عوارض ژل لب بعد از تزریق

تزریق ژل لب که امروزه در همه جا دیده می‌شود روشی سریع برای برجسته‌سازی لب‌ است که در زمان کوتاهی انجام می‌شود اما ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. در این مطلب با عوارض ژل لب پس از تزریق آشنا می‌شویم.

تزریق ژل یا فیلر نوعی عمل سرپایی است که توسط پزشک زیبایی انجام می‌شود و درحال رایج تر شدن است، اما قبل از انجام آن باید از عوارض احتمالی آن باخبر شویم. از کبودی موقت تا خون مردگی لب، مسائل بیشتری درمورد تزریق ژل لب وجود دارند که به چشم نمی‌آیند.

هر زمان که یک ماده بیگانه را وارد بدن خود کنید، خطرات زیادی در پس آن وجود دارد. تزریق لب می‌تواند حتی باعث آسیب دیدگی بافت‌های لب و از بین رفتن آن‌ها شود، اما جای نگرانی نیست. توضیحات ما کمک می‌کند تا از عوارض ژل لب و فیلر در امان بمانید.

یکی از بزرگترین عوارض ژل لب و تزریق پرکننده، مردگی بافت است، یعنی این که پرکننده داخل یک رگ خونی تزریق شده و باعث مرگ بافت می‌شود. پزشکان می‌گویند این یک عارضه بسیار نادر است، اما می‌تواند رخ دهد. برای همین خیلی مهم است که یک پزشک زیبایی مجرب و به خوبی آموزش دیده را برای انجام این درمان زیبایی پیدا کنید.

درست مانند هر روش دیگری، ممکن است که به خاطر حساسیت، به تزریق ژل لب واکنش نشان دهید. این اتفاق نادر است، اما لازم است که درنظر گرفته شود.

خوشبختانه بسیاری از عوارض ژل لب موقتی و ملایم هستند. دیگر خطرات رایج شامل کبودی، تورم و برآمدگی می‌شود، اما این‌ها موقتی هستند و معمولاً فقط برای چند روز باقی می‌مانند. به عقیده پزشکان بایستی به یاد داشته باشید که ممکن است تا چند روز بعد از تزریق تصویر واضحی از نتیجه نداشته باشید.

عوارض جانبی بیشتری می‌توانند درقالب کبودی یا تورم، توده یا برآمدگی‌های دراز مدت در قسمت تزریق شده، عفونت، عدم تقارن لب، واکنش به خاطر حساسیت به محصول و بیشتر شدن تورم به وجود آمده یا خارش و حتی ایجاد زخم یا اسکار و پوسته پوسته شدن لب‌ها رخ دهند. با پزشک خود درمورد این واکنش‌ها و حساسیت‌های بعد از تزریق مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *