قبل از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب می‌تواند به زیبایی و برجسته‌سازی لب‌ها کمک کند اما قبل از تزریق ژل لب باید از برخی نکات آگاه باشید و به درستی تصمیم بگیرید.

در گذشته درباره عوارض ژل لب پس از تزریق صحبت کردیم. اشاره کردیم که بسیاری از آن‌ها موقتی بوده و به زودی از بین می‌روند و برخی ممکن است مشکلات جدی‌تری به دنبال داشه باشند. با این حال بسیار از افراد ترجیح می‌دهند که ریسک کرده و به تزریق ژل و فیلر بپردازند.

در این حالت بهتر است که قبل از تزریق ژل لب به برخی موارد توجه کرده و درباره آن‌ها به درستی فکر کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

قبل از تزریق ژل باید بدانید که نباید از این روش برای بالا بردن اعتماد به نفس استفاده کنید. اکثر افراد در این کار زیاده‌روی می‌کنند. جراحی پلاستیک یا محصولات زیبایی در جهت افزایش زیبایی طبیعی شما به کار می‌رود، نه برای تغییر ظاهر یا اعتماد به نفس شما.

پزشکان معتقدند اکثر مردم می‌توانند از ژل‌های پرکننده لب استفاده کنند اما برای همه مناسب نیست. باید در نظر داشته باشید که ژل لب به تدریج ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بنابراین تا زمانی که خواهان تغییر نیستید نباید به این کار دست بزنید. از ژل لب برای زیبایی یا جذابیت بیشتر استفاده نکنید چرا که این تغییر، تغییری جزئی خواهد بود و شما همچنان همان فرد قبل خواهید بود و این مسئله باعث تغییر چهره نشده و از شما یک فرد جدید نمی‌سازد.

یکی از رایج‌ترین عوارض جانبی، تزریق بیش از حد چربی است. این کار ظاهری مصنوعی به شما می‌بخشد که کمتر کسی طرفدار آن است.

ژل‌های پرکننده استاندارد بین ۶ تا ۹ ماه دوام می‌آورند، اما قبل از تزریق ژل باید بدانید که گزینه‌های دائمی دیگری نیز وجود دارد. گزینه‌های دائمی عوارض جانبی به همراه دارد و فیلرهای دائمی مانند سیلیکون می‌تواند آسیب‌های دائمی به لب برساند. حتی اگر از مقدار مناسبی از سیلیکون استفاده کنید بدن ممکن است ملتهب شده و آسیب جدی ببیند.

همانطور که گفته شد، حتی اگر عوارض ژل لب بعد از تزریق، کم باشد، هنوز هم احتمال آن وجود دارد. به همین دلیل همیشه به پزشک معتبر مراجعه کنید و مسائل ایمنی را جدی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *