لیزر بانوان

این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. کلینیک زیبایی الماس توضیحاتی درباره روش انجام لیزر بانوان را به شما ارائه می‌دهد.

لیزر بانوان برای رفع موهای زائد جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت‌ها یا ممنوعیت‌هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است. پس در اولین مرحله باید از چگونگی روش انجام لیزر و کلینیک زیبایی مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

در سال‌های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزایش زیادی داشته است. این مسئله باعث خلاص شدن از سالن‌های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر، دستگاه اپیلیدی و همچنین جوش‌ها و موهای زیر پوستی می‌شود.

نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. از آنجا که موهای بدن ما دارای یک چرخه رشد و استراحت هستند، اگر هنگام لیزر موهای زائد، فولیکول مو در فاز استراحت باشد اشعه لیزر بر آن اثری ندارد.

در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله‌های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

باید بدانید که لیزر موهای زائد مانند هر تکنولوژى جدیدی ممکن است مورد سوء استفاده قرارگیرد. بسیارى از کسانی که بدون مطالعه قبلى و صرفاً براساس تبلیغات یا قیمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد می‌کنند ممکن است به علت نداشتن سابقه پزشکی و تجربه کافی شما را مأیوس کرده و یا حتی باعث آسیب رساندن به پوست شوند.

برای جلوگیری از هرگونه آسیب بهترین کار مراجعه به کلینیک زیبایی معتبر و انجام لیزر توسط پزشک زیبایی است. کلینیک زیبایی الماس خدمات لیزر بانوان در رشت را زیر نظر دکتر فردوسی ارائه می‌دهد.

در مطالب قبلی لیست قیمت لیزر بانوان در کلینیک الماس را برای شما قرار دادیم. شما برای دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان می‌توانید با کلینیک الماس تماس رفته و یا به صورت حضوری مراجعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *