لیزر صورت و بدن در رشت

رشد موهای زائد در بدن از مشکلات همشکی افراد است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. روش‌های مختلفی برای رفع این موها وجود دارد. لیزر صورت و بدن زیر نظر پزشک، یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای رفع موهای زائد است.

لیزر موهای بدن امروزه طرفداران زیادی دارد. چرا که اصلاح تمامی نواحی بدن با سایر روش‌ها، بسیار سخت و زمان‌گیر است. برای مثال شیو کردن برخی بخش‌های بدن که در دسترس نیستند امکان‌پذیر نیست.همچنین موها پس از شیو دوباره رشد کرده و به سرعت زیاد می‌شوند.

استفاده از روش‌های دیگر نظیر اپیلاسیون نیز مشکلات دیگری به همراه دارد. ممکن است جلسات طولانی شود و فرد مجبور است درد زیادی را هنگام رفع موی زائد تحمل کند. به همین دلیل بسیاری از افراد لیزر صورت و بدن را انتخاب می‌کنند.

لیزر نوعی تکنولوژی است که باعث‌‌ می‌شود پرتوهای نوری در یک طول موج مشخص و فرکانس خاص متمرکز شوند. در لیزر تمامی ذرات نور توسط دستگاه‌های الکترونیکی هم‌فاز شده و در یک جهت قرار‌‌ می‌گیرد و باعث افزایش انرژی و قدرت نفوذ پرتوها می‌شود. دستگاه‌‌های لیزر موهای زائد به نحوی طراحی و تولید شده‌‌‌اند که پرتوی نور، با طول معین و انرژی مشخصی را تولید کند. این پرتوها باید تنها بر روی فولیکول‌‌های مو اثر بگذارد و باعث آسیب به نواحی دیگر نشوند و به عمق پوست نفوذ نکنند.

لیزر به صورت دائمی باعث کاهش موهای زائد‌‌ می‌شود. موها به طور دائم در حال رشد هستند و در یک دوره درمانی لیزر موهای زائد، فقط موهایی که در چرخه رشد قرار داشتند، توسط لیزر از بین‌‌ می‌روند.

صورت هم یکی دیگر از ناحیه‌هایی است که افراد تمایل زیادی به از بین بردن موهایش دارند. به جز قسمت زیر ابرو که نزدیک چشم است و برای لیزر خطرناک است، بقیه نقاط صورت را‌ می‌توان لیزر کرد. این روش بهترین و موثرترین روش حذف موهای زائد صورت است. بسیاری از آقایان هم برای رفع موهای صورت نظر خط ریش و گونه‌ها از لیزر استفاده می‌کنند.

برای لیزر موهای زائد باید به پزشک مراجعه کنید تا با دریافت مشاوره، تصمیم به انجام یا عدم انجام لیزر بگیرید. پزشک زیبایی می‌تواند تشخیص دهد که کدام دستگاه لیزر و با کدام فناوری می‌توانید نتیجه بهتری برای شما داشته باشد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس آماده ارائه خدمات لیزر صورت و بدن در رشت به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *