هایفوتراپی در رشت

هایفوتراپی یکی از این روش‌های بسیار کارآمد برای جوان‌سازی و رفع چین و چروک پوست است. کلینیک زیبایی الماس جشنواره تخفیف هایفوتراپی در رشت را برگذار می‌کند.

هایفوتراپی یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود.

در هایفو امواج فراصوت (اولتراساوند) به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند، لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد.

وقتی سلول‌های لایه‌ی هدف به دمای خاصی برسند، دچار آسیب سلولی می‌شوند. شاید به نظر برسد که این اتفاق در تضاد با اهداف ما یعنی بهبود کیفیت پوست صورت باشد، اما این گونه نیست. آسیب به سلول‌ها باعث تحریک تولید پروتئین‌هایی به نام کلاژن می‌شود. کلاژن‌ها مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست و بسیاری از دیگر بافت‌های بدن هستند. هرچه مقدار کلاژن در بافت بیشتر باشد، آن بافت سفت‌تر می‌شود.

هایفوتراپی موجب سفت شدن پوست صورت و گردن، رفع چین و چروک، رفع شل شدگی پوست و لیفت صورت می‌شود.

کلینیک زیبایی الماس زیر نظر دکتر فردوسی، به پاس قدردانی از شما عزیزان اقدام به برگذاری جشنواره تخفیف هایفوتراپی در رشت کرده است. در این جشنواره که به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت، خدمات هایفوتراپی در رشت با دستگاه اولترا آمریکایی ۲۰۲۰ فقط با ۹۹۰ هزار تومان ارائه می‌شود.

شما علاقمندان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان درباره هایفوتراپی با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

تلفن‌های تماس با کلینیک الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲
۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹
۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *