لیزر در رشت

بر خلاف روش‌هاى قدیمى‌تر رفع موهاى زائد، مانند اپیلاسیون و استفاده از تیغ و انواع موبرها، که ساقه مو را به طور موقت حذف مى‌کنند، لیزر موهای زائد، سلول‌هاى تولیدکننده مو در ریشه (فولیکول) را هدف قرار داده و از بین مى‌برد، به همین علت تأثیر لیزر موهای زائد، بلند مدت و دائمى است. در این مطلب قص داریم شما را با لیزر و ارائه خدمات لیزر در رشت بیشتر آشنا کنیم.

لیزر، در واقع پرتو نورى است که به علت داشتن ویژگی‌هایى نظیر تک رنگ بودن و داشتن انرژى زیاد، کاربردهاى متعددى در علم پزشکى پیدا کرده است. یکى از محبوب‌ترین کاربردهاى لیزر، رفع موهاى زائد است.

لیزر موی زائد، براساس خاصیت جذب انتخابى توسط رنگدانه ملانین موجود در موها، عمل مى‌کند. به عبارت دیگر، لیزر روى سطح پوستى که موى زائد دارد، تابانده مى‌شود، رنگدانه‌هاى ملانین موجود در موها، انرژى لیزر را جذب کرده و آن را از سطح پوست، به عمق ٢ تا ٣ میلی‌مترى پوست، جایى که سلول‌هاى تولیدکننده مو در ریشه موها قرار گرفته‌اند، رسانده و باعث تخریب این سلول‌ها مى‌شود.

لیزر موهای زائد طی چند جلسه انجام می‌گیرد. علت این امر، چرخه رشد مو در انسان است. هر تار مو، سه مرحله تکاملی را طى مى‌کند:

١- مرحله رشد یا آناژن ٢- مرحله انتقالی با کاتاژن ٣- مرحله استراحت یا تلوژن. لیزر فقط روى موهایى که در مرحله رشد یا آناژن هستند، مؤثر است. به همین دلیل باید درمان با لیزر را تا چند مرحله تکرار کرد تا تمامی موها از بین بروند.

هر کس اعم از زنان و مردان می‌تواند در تمامی قسمت‌های بدن خود از این خدمات استفاده کند، هرچه رنگ موها تیره‌تر باشد تاثیر لیزر بر آن بیشتر خواهد بود.

برای انجام لیزر موهای زائد باید در انتخاب کلینک و پزشک خود دقت کنید تا از بروز هرگونه مشکل پس از لیزر جلوگیری شود. کلینیک الماس در رشت با کادری مجرب آماده ارائه خدمات لیزر موهای زائد به خانم‌ها و آقایان است. شما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان لیزر در رشت استفاده کرده و با تماس با کلینیک زیبایی الماس پاسخ سؤالات خود را دریافت نمایید.

کلینیک الماس جزو آن دسته از مراکز است که خدمات لیزر موهای زائد در رشت را برای آقایان نیز ارائه می‌دهد. خدمات لیزر آقایان در کلینیک الماس توسط اپراتورهای آقا انجام می‌گیرد. شما علاقمندان می‌توانید به صورت حضوری نیز به کلینیک الماس مراجعه کرده و از مشاوره رایگان مربوط به خدمات لیزر در رشت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *