اصلاح بینی چندین سال پس از جراحی

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای اصلاح بینی و ترمیم آن به شکل دلخواه، روش لیفت بینی است. در ادامه درباره لیفت بینی پس از جراحی توضیح داده و نمونه‌ای از این روش را به شما نشان می‌دهیم.

بسیاری از افراد که بینی نافرمی دارند و یا علاقه دارند تا تغییری در چهره‌شان ایجاد کنند، به عنوان اولین راه حل به جراحی بینی فکر می‌کنند. جراحی بینی می‌تواند مشکلات ظاهری بینی را رفع کرده و چهره‌ای جدید به آن‌ها ببخشد.

جراحی بینی در کنار تمام مزیت‌هایش نظیر ماندگاری، رفع مشکلات ظاهری و تنفسی هزینه بسیار بالایی را برای شما خواهد داشت. در این شرایط بهترین و سریع‌ترین گزینه برای شما لیفت بینی توسط پزشک زیبایی است.

استفاده از لیفت بینی به کمک ژل و نخ لیفت بینی می‌تواند ظاهر بینی را تغییر داده و چهره شما را در کمترین زمان جذاب‌تر کند.

اصلاح بینی به کمک لیفتینگ، علاوه بر ترمیم بینی مزایای دیگری نظیر سرعت درمان و قیمت مناسب‌تر را نیز در برمی‌گیرد. این روش نه تنها برای افرادی که برای اولین بار بینی خود را ترمیم می‌کنند، مناسب است، بلکه برای افرادی که در گذشته جراحی بینی انجام داده‌اند هم کارایی دارد.

به تصاویر زیر دقت کنید.
در این تصاویر، لیفت بینی در شخصی انجام شده که چندین سال قبل، عمل زیبایی بینی انجام داده است.

اصلاح بینی پس از جراحی
اصلاح بینی پس از جراحی
لیفت بینی و رفع تو رفتگی
لیفت بینی و رفع تو رفتگی بینی

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، فرورفتگی‌های بینی که حتی بعد از جراحی همچنان وجود داشته، به طور کامل رفع شده‌اند. همچنین تغییرات در نوک بینی به آسانی مشاهده می‌شود. این شخص در کلینیک زیبایی الماس و زیر نظر دکتر فردوسی لیفت بینی را انجام داده است.

در کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس واقع در رشت، شما عزیزان می‌توانید به صورت حضوری مشاوره رایگان گرفته و پاسخ تمامی سوالات خود را از پزشک زیبایی دریافت کنید. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کلینیک الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

تلفن‌های تماس:
۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲
۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹
۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *