اهمیت میکرودرم ابریژن

مراقبت از پوست باید همیشه اهمیت ویژه‌ای در فعالیت‌های ما داشته باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با اهمیت میکرودرم ابریژن در سلامت پوست آشنا کنیم.

بر خلاف لایه بردارها و لیزر که به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کنند، میکرودرم ابریژن، به آرامی روی لایه بیرونی پوست اثر گذاشته و سلول‌های مرده پوست را که در طول زمان انباشته شده و لایه‌ای زبر و آسیب دیده ایجاد کرده است از بین می‌برد.

این امر موجب پاکسازی و زیبایی پوست شده و باعث می‌شود پوست صورت نرم و لطیف و عاری از هرگونه پوسته و سلول مرده شود.

با حذف سلول‌های مرده پوست، تولید کلاژن پوست افزایش یافته و پوست نرم‌تر و حجیم‌تر می‌شود.

همانطور که شما همواره موها و ناخن های خود را کوتاه و مرتب کنید، پوست شما هم نیازمند مراقبت است.

اهمیت میکرودرم ابریژن کاملا روشن است. درست است که شما هر روز صورت خود را می‌شویید،  اما این کار به تنهایی برای مراقبت از پوست کافی نیست، چرا که شستن پوست به تنهایی قادر نیست آلودگی‌های سطح پوست و چربی‌های انباشته شده در منافذ پوست را به طور کامل پاک کند.

میکرودرم ابریژن یک نوع پاکسازی عمقی پوست محسوب می‌شود. این پاکسازی عمقی به تمام افراد علاقمند به سلامت پوست و به خصوص به کسانی که دارای جای جوش و خطوط ریز روی سطح پوست خود هستند توصیه شده است.

میکرودرم ابریژن هیچگونه دردی ندارد ولی ممکن است برخی افراد احساس نوعی سوزش و گزش مشابه با ماساژهای پوستی داشته باشند.

میکرودرم ابریژن معمولا ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و بسته به نوع پوست شما و تشخیص پزشک زیبایی ممکن است به تکرار جلسات درمان نیاز داشته باشد.

در نهایت میکرودرم ابریژن می‌تواند برای شما پوستی براق‌تر، نرم‌تر و لطیف‌تر را در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی به ارمغان بیاورد.

انجام میکرودرم ابریژن همزمان با محصولات مراقبتی پوست سبب بهبود خطوط ریز، جای جوش و زخم، کدری و رفع لک پوستی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *