بوتاکس در رشت

چروک‌هایی که با بالا رفتن سن روی پوست صورت ایجاد می‌شوند موجب کاهش زیبایی و کمبود اعتماد به نفس در افراد می‌شود. یکی از راه‌های جوان‌سازی پوست تزریق بوتاکس است که کلینیک الماس خدمات بوتاکس در رشت را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

پیری پوست موجب می‌شود که افراد نسبت به ظاهر خود حساس‌تر شده و برای سلامت پوست خود نگران شوند به همین علت است که تقاضای افراد برای استفاده از روش‌های جوان‌سازی پوست روز به روز در حال افزایش است.

روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست و شادابی و سلامت آن وجود دارد. تغذیه سالم به داشتن پوستی شفاف و زیبا کمک می‌کند. همچنین استفاده از کرم‌های ضد آفتاب از پوست در مقابل اشعه خورشید مراقبت کرده و میزان آسیب نور خورشید به پوست را به حداقل می‌رساند.

روش‌های مراقبت از پوست برای جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک صورت هستند اما در صورتی که پوست وارد مرحله پیری شود نمی‌توان از این روش ها استفاده کرد و باید برای رفع چروک پوستی به پزشک مراجعه کرد.

پزشک زیبایی می‌تواند برای رفع چروک‌های صورت از تزریق بوتاکس استفاده کند. این روش بسیار ساده اما دقیق است. به این صورت که ابتدا پزشک پوست شما را معاینه کرده و بخش‌هایی را که نیاز به تزریق بوتاکس دارد مشخص می‌کند. سپس اقدام به تزریق بوتاکس در نواحی مشخص شده شامل پیشانی، گونه، اطراف ابروها و اطراف لب می‌کند.

کلینیک زیبایی الماس با برگذاری جشنواره تخفیف بوتاکس در رشت خدمات جوان‌سازی با بوتاکس را با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد. فراموش نکنید که این جشنواره به مدت محدود بوده و تنها تا ۱۰ روز ادامه دارد و تنها کسانی که در مدت ۱۰ روز مراجعه کنند می‌توانند از این تخفیف ویژه بهرمند شوند.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان درباره تخفیف بوتاکس در رشت به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه کرده و یا با کلینیک زیبایی الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲
۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹
۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *