بوتاکس چشم

نواحی اطراف چشم‌ها با بالا رفتن سن دچار تغییر و تحول شده و پوست اطراف آن را چروک‌هایی فرا می‌گیرد. انجام بوتاکس چشم به رفع این چین و چروک‌ها کمک می‌کند.

تمامی‌ حرکات صورت از جمله حرکات احساسی‌ و عاطفی، توسط عضلاتی که درست زیر پوست قرار دارند انجام می‌شود. فعالیت و انقباض بیش از اندازه این عضلات باعث بوجود آمدن خطوطی در صورت می‌شود. کار بوتاکس از کار انداختن موقت این ماهیچه هاست.

امروزه از بوتاکس در موارد بسیاری استفاده می‌شود. این ماده که در واقع نوعی سم است با تزریق در عضلات بدن باعث تضعیف عضلات آن شده و رفته رفته عصب‌های آن را فلج می‌کند. نتیجه این فلج عضلانی تحرک کمتر و جلوگیری از ایجاد خط و خطوط در آن ناحیه است.

در واقع با تزریق بوتاکس چشم می‌توانیم مانع ایجاد چین و چروک در اطراف چشم‌ها شویم. با تزریق این ماده در دور چشم نیز می‌توان تا حد زیادی آسیب‌های وارد شده به این ناحیه را کم کرد.

چین و چروک ایجاد شده در دور چشم معمولا به دلیل خندیدن‌های عمیق و یا بالا رفتن سن ایجاد می‌شوند.

از بین بردن این خطوط خنده و چروک‌های سطحی و عمقی با تزریق بوتاکس قابل درمان بوده و نتایج مطلوبی به بیمار تحویل می‌دهد. در واقع بوتاکس چشم می‌تواند نقش جوانسازی در پوست اطراف چشم را داشته باشد و به راحتی برای مدت ۶ ماه تا یک سال از ایجاد پیری پوست جلوگیری نماید.

بوتاکس هیچ گونه عارضه‌ای برای پوست ندارد و معمولا بعد از ده روز تأثیرات آن در پوست قابل مشاهده است.

تزریق این ماده مفید در دور چشم می‌تواند باعث پرکنندگی پوست و از بین بردن چروک‌های سطحی آن شود. همچنین با فلج عضلات این قسمت می‌تواند مانع ایجاد خطوط عمیق در این ناحیه شود.

کلینیک زیبایی الماس در رشت با ارائه خدمات حرفه‌ای جوان‌سازی با بوتاکس در خدمت شما عزیزانی است که به جوانی و زیبایی پوست‌تان اهمیت می‌دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *