تزریق ژل لب در رشت

داشتن لب‌های برجسته و خوش‌فرم یکی از خواسته‌های رایجی است که همواره در کلینیک‌های زیبایی شنیده می‌شود. کلینیک الماس، تزریق ژل لب در رشت را زیر نظر پزشک انجام می‌دهد.

تزریق ژل لب اگر با فرم صورت هماهنگی داشته باشد و توسط پزشک زیبایی انجام  شود می‌تواند تغییرات چشمگیری در ظاهر صورت فرد ایجاد کند.

بسیاری از افراد به لب‌های پر و حجیم علاقه دارند و ترجیح می‌دهند که ژل تزریق کنند. میزان تزریق ژل به خواسته شما و وضعیت لب‌هایتان بستگی دارد. برای بیشتر افراد یک سرنگ کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را حفظ کنید.

یک سرنگ به اندازه‌ای ژل دارد که بتواند لب‌ها را پر کند و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود. حتی برای دفعات اول بهتر است که نصف سرنگ تزریق شود.

کلینیک زیبایی الماس خدمات تزریق ژل لب در رشت را ارائه می‌دهد که در ادامه تصاویری از نتایج تزریق ژل را مشاهده می‌کنید.

تزریق ژل لب در کلینیک الماس رشت
تزریق ژل لب در کلینیک الماس رشت
ژل لب در رشت
ژل لب در رشت

در هر دو تصویر، تزریق ژل زیر نظر پزشک زیبایی صورت گرفته و به صورت کاملا طبیعی فرم زیبایی به لب‌ها داده است. در صورتی که افراد درخواست حجیم‌تر کردن لب‌ها را داشته باشند می‌توانند به تشخیص پزشک ژل بیشتری مصرف کنند.

در صورتی که به طبیعی بودن لب‌ها پس از تزریق ژل اهمیت می‌دهید، بهتر است تزریق مقطعی ژل را امتحان کنید. یعنی در طی ۲ یا ۳ جلسه و به مرور حجم لب را افزایش دهید. به این شکل که صبر کنید تا ژل تزریق شده در محل خود تثبیت شود و پس از آن ببینید که لب چه حالتی می‌گیرد؟ اگر احساس کردید به ژل بیشتری نیاز است می‌تواندی تزریق جدیدی را انجام دهید.

تزریق ژل لب در کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس زیر نظر دکتر فردوسی انجام می‌گیرید. شما برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و یا با کلینیک الماس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *