جشنواره تخفیف ژل لب

تزریق ژل یکی از رایج‌ترین روش‌های پزشکی برای داشتن لب‌هایی پر و برجسته است. کلینیک زیبایی الماس جشنواره‌ تخفیف ژل لب در رشت را برگزار کرده است.

بسیاری از افراد که لب‌های باریک ویا به اصطلاح خطی دارند، مایل هستند تا لب‌های خود را کمی حجیم‌تر و برجسته‌تر کنند. برخی علاقه دارند تا لب‌هایشان بسیار بزرگ و پر به نظر برسد و در مقابل بیشتر افراد مایل هستند تا برجستگی لب‌هایشان طبیعی به نظر برسد.

جشنواره تخفیف ژل لب
جشنواره ژل لب

یکی از ساده‌ترین راه‌های داشتن لب‌های حجیم و در عین حال طبیعی تزریق ژل لب است. فرد با مراجعه به پزشک زیبایی می‌تواند ابتدا درمورد شکل لب مورد نظر با پزشک صحبت کرده و از وی مشاوره بگیرد.

پزشک می‌تواند به خوبی افراد را راهنمایی کند و در صورتی که فرد تمایل به تزریق ژل لب داشته باشد، پزشک ابتدا از بی‌حسی استفاده می‌کند تا فرد احساس درد و سوزشی نداشته باشد. پس از آن اقدام به تزریق ژل می‌کند.

میزان حجم لب‌ها و مقدار ژل تزریقی با توجه به سلایق افراد متفاوت است و نتیجه کار نیز برای هر فرد، با توجه به مقدار تزریقی ژل متفاوت خواهد بود.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت خدمات پوست، مو و زیبایی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. این کلینیک به مناسبت روز مادر و ولنتاین جشنواره ویژه تخفیف ژل لب در نظر گرفته است. تخفیف ژل لب از تاریخ ۲۶ بهمن ماه تا ۳۰ بهمن ماه بود و تمامی مراجعه کنندگان در طول تاریخ جشنواره از تخفیف ویژه بهرمند می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره تخفیف ژل لب در رشت می‌توانید به صورت حضوری به کلینیک زیبایی الماس مراجعه کرده و یا با تلفن‌های زیر تماس بگیرید.
۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲
۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹
۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *