رفع جای جوش با میکرونیدلینگ

جوش‌های موجود در سطح پوست آزاردهنده هستند اما باقی ماندن جای جوش روی پوست بسیار آزاردهنده‌تر است. در این مطلب درباره رفع جای جوش با میکرونیدلینگ صحبت می‌کنیم.

آکنه یا جوش یک بیماری پوستی است و هنگامی رخ می‌دهد که منافذ پوست توسط چربی و سلول‌های مرده پوست مسدود شوند.

آکنه معمولا روی صورت، گردن، قفسه سینه، پشت و شانه‌ها پدیدار می‌شود و موجب کاهش زیبایی و اعتماد به نفس می‌شوند. آکنه می‌تواند مداوم باشد. جوش به آرامی التیام می‌یابد، و هنگامی که یکی شروع به از بین رفتن می‌کند به نظر می‌رسد تعدادی دیگر درحال بوجود آمدن هستند.

این بیماری‌ التهابی‌ مزمن‌ پوست که‌ در دوران‌ نوجوانی شایع است ممکن است گاهی‌ بطور متناوب‌ در سراسر زندگی‌ رخ‌ ‌دهد. علایم شایع آکنه عبارت است از: نقاط‌ سر سیاه‌ به‌ اندازه‌ سر سوزن‌، نقاط‌ سر سفید شبیه‌ نقاط‌ سر سیاه‌، جوش‌های‌ کوچک‌ چرکی‌ و قرمزی‌ و التهاب‌ در اطراف‌ جوش‌ها.

جوش‌ها به مرور زمان از روی پوست محو می‌شوند اما گاهی ممکن است علایم آن روی پوست به صورت جای جوش و اسکار‌های کوچک و بزرگ باقی بماند و حتی حالت حفره‌ای روی پوست ایجاد شود.

روش‌های بسیار زیادی برای رفع جای جوش و جای زخم‌های باقی مانده از آکنه وجود دارد. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های جدید و نوین برای درمان آسیب‌های پوستی است.

در میکرونیدلینگ پوست تحریک شده و شروع به کلاژن سازی می‌کنند در نتیجه این عمل، پوست بافت خود و جای اسکار و آکنه را نیز ترمیم می‌کند.

رفع جای جوش با میکرونیدلینگ کاملا ایمن و بدون عوارض است. میکرونیدلینگ به بهبود جای جوش و آسیب‌های پوستی نظیر زخم‌های باقی مانده از سوختگی و… کمک می‌کند. در حال حاضر این روش یکی از مؤثرترین روش درمان جای جوش و آکنه میکرونیدلینگ است.

در این روش منافذ بسیار ریزی که در پوست توسط سوزن‌های ریز دستگاه ایجاد می‌شوند موجب نفوذ عروق جدید و رشته‌های کلاژن به کف جای زخم و آکنه را فراهم می‌کند. حال با تحریک سلول‌های موجود در پوست آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *