ژل هیالورونیک اسید و فواید آن در پوست

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در کل بدن انسان است. نقش اصلی این ماده در پوست است. این ماده توانایی عجیبی در حفظ و نگهداری رطوبت پوست دارد. در نتیجه در جلوگیری از پیری، کاهش چین و چروک پوست، صافی و نرم بودن پوست صورت کمک می‌کند. در عین حال لایه‌های بیرونی پوست را بازسازی می‌کند و پوست صاف، نرم و به طور خاص صورت را پُر نشان می‌دهد . یکی از عملکردهای مهم اسید هیالورونیک تأثیر آن در جوان‌سازی پوست است. از این رو از این ماده در لوازم بهداشتی و کرم‌ها جهت از بین بردن چین و چروک استفاده می‌شود .

تزریق ژل اسید هیالورونیک:

  • در کشور ما کلا به پرکننده‌های مصنوعی (Filler) ، ژل اطلاق می‌شود .
  • اسید هیالورونیک یک پرکننده پوستی است که برای اصلاح کردن چین‌های پوستی و شیارهای متوسط تا شدید کاربرد دارد (مانند خط خنده ) . اسید هیالورونیک ژل نرم وپرکننده پوستی است که یک چهره طبیعی ایجاد می‌کند.
  • اسید هیالورونیک به آسانی به داخل پوست انتقال می‌یابد و چین‌های صورت و شیارها را به صورت نرم و طبیعی اصلاح می‌کند .
  • هیالورونیک اسید در پوست ایجاد حجم وخاصیت ارتجاعی می‌کند .
  • اسید هیالورونیک به چروک‌های صورت مثل شیار نازولبیال (خط خنده خطی که از انتهای دو طرف بینی به سمت دو گوشه لب امتداد می‌یابد) خط مارینوت (خطی که از گوشه‌های لب به سمت گوشه‌های چانه امتداد می‌یابد) حجم می‌دهد. ژل هیالورونیک اسید برای لب‌های که به صورت ژنتیکی کوچک هستند یا حجم آن‌ها در اثر بالا رفتن سن کم شده است نیز استفاده می‌شود .
  • اسید هیالورونیک در حال حاضر به عنوان یک پیشرفت بزرگ در زمینه زیبایی به اثبات رسیده است‌. این ماده با نام‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *