لیزر بدن در رشت

لیزر بدن امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. زیرا می‌تواند شما را به مدت طولانی و بدون هیچ گونه درد و خونریزی، از موهای زائد خلاص کند.

رفع موهای زائد همواره ذهن افراد را به خود مشغول کرده است. روش‌های مختلفی برای حذف موهای زائد وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خود را دارد.

روش‌هایی مانند شیو کردن موها با تیغ معمولا نتیجه خوبی به همراه ندارد. ممکن است در همان لحظه پوست شما عاری از هرگونه مو باشد اما پس از چند روز موها به سرعت رشد کرده و بار دیگر مهمان بدن خواهند شد.

روش دیگر کندن موهای زائد از ریشه است که به وسیله اپیلاسیون و انواع موم‌ها انجام می‌گیرد. در این حالت رشد مجدد موها نسبت به شیو کردن، در زمان طولانی‌تری اتفاق می‌افتد. اما این روش هم مشکلات خود را دارد زیرا در هنگام اپیلاسیون به علت جدا شدن موها به صورت دسته‌ای، فرد مجبور است درد نسبتا زیادی را تحمل کند. در برخی موارد ممکن است با خونریزی‌هایی در سطح پوست نیز همراه باشد.

به همین علت است که روش‌های سنتی جای خود را به روش‌های مدرن مانند لیزر بدن داده‌اند. انجام لیزر بدن باعث می‌شود که تا مدت طولانی از موهای ناخواسته بدن خلاص شوید و پوستی صاف داشته باشید.

از مزایای لیزر بدن این است که بدون درد بوده و هیچ گونه جراحت و خونریزی در بدن باقی نمی‌گذارد.

فراموش نکنید که برای انجام لیزر بدن حتما به پزشک مراجعه کنید. برخی افراد در آرایشگاه‌ها و مراکز غیر معتبر اقدام بر انجام لیزر می‌کنند که باید بدانید در صورت نبود امکانات و تجربه کافی در این افراد، ممکن است آسیب‌های برگشت‌ناپذیری به پوست‌تان وارد شود.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت با کادری مجرب و محیطی مجهز می‌تواند خدمات لیزر موهای زائد را به شما ارائه داده و تجربه داشتن پوست زیبا و سالم را به شما هدیه دهد.

در کلینیک الماس رشت ابتدا پزشک پوست شما را معاینه کرده و نوع پوست و رنگ آن را مشخص کرده و سپس راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم برای انجام لیزر را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با کلینیک الماس تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری از مشاوره رایگان و خدمات لیزر بدن در رشت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *