لیفت بینی در رشت

جراحی‌های مربوط به زیبایی به ویژه جراحی بینی اخیرا بسیار افزایش یافته که بسیار پرهزینه است. کلینیک الماس روشی بدون جراحی را، برای لیفت بینی در رشت فراهم کرده است که در ادامه درباره آن توضیح می‌دهیم.

بسیاری از افرادی که خواهان جراحی بینی هستند در واقع نیازی به تغییرات اساسی و شدید در بینی ندارند. برای مثال فردی برای رفع فرو رفتگی و یا برآمدگی روی بینی به پزشک مراجعه کرده و خواستار جراحی بینی است.

در صورتی که بسیار از تغییرات ساده در بینی را بدون نیاز به جراحی نیز می‌توان انجام داد. کلینیک زیبایی الماس ارائه دهنده خدمات لیفت بینی در رشت است و توصیه می‌کند که برای تغییرات کوچک در بینی سراغ جراحی‌های سخت با هزینه‌های گزاف و دوره درمان طولانی مدت نروید.

لیفت بینی بدون جراحی معمولا به دو صورت انجام می‌شود. روش اول به کمک لیفتینگ با نخ است که در آن به کمک نخ‌های جاذب، می‌توان فرم بینی را به حالت دلخواه تغییر داد. روش دوم تزریق ژل بینی است. در این حالت بخش‌های ناهماهنگ بینی به کمک تزریق مواد پرکننده ترمیم می‌شود.

به تصاویر زیر توجه فرمایید.

بلافاصله بعد از لیفت بینی در رشت
بلافاصله بعد از لیفت بینی

بلافاصله بعد از لیفت بینی در رشت
بلافاصله بعد از لیفت بینی

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، بر‌آمدگی و ناهمگونی بینی بدون نیاز به جراحی و در زمانی کوتاه انجام شده است. این تصاویر مربوط به لیفت بینی در رشت است که زیر نظر پزشک زیبایی در کلینیک زیبایی الماس انجام شده است.

از مزایای لیفت بینی و ترمیم بینی بدون جراحی این است که نیاز به بی‌هوشی ندارد و پس از انجام آن نیاز به استراحت‌های طولانی مدت ندارید و می‌توانید به راحتی به کارهای روزانه خود بپردازید. اگرچه این روش دائمی نیست اما در مقایسه با هزینه بالای جراحی و مراقبت‌هایی که پس از جراحی نیاز است، این روش بسیار ساده بوده و در زمانی کوتاه نتیجه دلخواه را برای شما فراهم می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره لیفت بینی در رشت و همچنین مشاوره رایگان در زمینه زیبایی و پوست و مو می‌توانید با کلینیک الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *