مزایای لیزر موهای زائد

برای رفع موهای زائد روش‌های مختلفی وجود دارد که پزشکان زیبایی معتقدند لیزر موهای زائد که در کلینیک‌های زیبائی انجام می‌شود نسبت به روش‌های دیگر، نتیجه بهتری دارد. با شناختن مزایای لیزر موهای زائد متوجه می‌شویم که چرا این روش نسبت به سایر روش‌ها، بهتر نتیجه می‌دهد.

داشتن موهای زائد مشکل تمام افراد است و این موضوع برای افراد نگران‌کننده و گاها خسته‌کننده است، از طرفی رفع این موهای زائد فرآیندی سخت و خسته‌کننده است. روش‌های مختلفی از بند انداختن تیغ و موم گرفته تا روش‌های پزشکی نظیر لیزر برای رفع موهای زائد وجود دارد که در این میان ازبین بردن موها به وسیله لیزر مزایای فراوانی دارد.

از مزایای لیزر موهای زائد این است که روشی امن نسبت به روش‌های دیگر نظیر اپیلاسیون و موم محسوب می‌شود. این روش کمترین احساس درد و ناراحتی را به همراه دارد. روش لیزر برای رفع موهای زائد تقریبا دائمی است و قیمت و هزینه لیزر با توجه به اثرات طولانی مدت آن، قابل توجیه است.

از دیگر مزایای لیزر موهای زائد می‌توان به سازگاری آن با پوست افراد مختلف اشاره کرد. هر دو گروه افراد با پوست تیره و روشن می‌توانند با این شیوه موهای زائد خود را رفع کنند.

برای انجام لیزر نیاز نیست بیمار بستری شود و می‌تواند پس از درمان، کارهای روزانه را از سر بگیرد. لیزر در مقاسیه با شیوه‌های دیگر درد کمتری دارد. احتمال زخم شدن و تغییر رنگدانه خیلی کم است. این روش اثربخشی بالایی دارد و پوست درگیر نخواهد شد و پس از انجام آن نیز نیاز نیست داروی خاصی مصرف شود.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود بیشتر افراد لیزر موهای زائد را ترجیح دهند، صرفه‌جویی در زمان است و فرد دیگر مجبور نخواهد بود، ساعت‌های طولانی را برای رفع موهای زائد بدن خود صرف کنید. در طی فرآیند رفع موهای زائد با لیزر حدود ۵۰ تا ۹۵ درصد موهای زائد برای مدت طولانی از بین می‌رود. این میزان با توجه به نوع و رنگ پوست، برای هر فرد متغیر است.

لیزر درمانی روشی است که در حین انجام آن هیچ آسیبی به بافت‌های مجاور پوست وارد نمی‌شود و در صورت رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی، عوارضی به همراه ندارد.

مزایای لیزر موهای زائد بسیار زیاد بوده و نتایج بهتری نسبت به سایر روش‌ها دارد اما اگر هنوز هم در انتخاب این روش شک دارید و یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان لیزر در کلینیک پوست مو و زیبایی الماس واقع در رشت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *