مزایا و معایب میکرودرم

پوست یکی از حساس‌ترین اعضای بدن انسان است که اگر یک خراش کوچک روی آن ایجاد شود بسیار آزار دهنده خواهد بود. امروزه روش‌های مختلفی برای سلامت و زیبایی پوست توسط پزشکان ارائه شده است. یکی از این روش‌ها که برای پاکسازی پوست به کار می‌رود میکرودرم ابریژن است. در این مطلب قصد داریم شما را با مزایا و معایب میکرودرم ابریژن آشنا کنیم.

تقریبا  ۷۸ درصد افراد در جامعه دچار مشکلات پوستی هستند و حاضر هستند هر کاری انجام دهند تا مشکل پوست‌شان رفع شود. اما باید عوارض رفع این مشکلات را نیز در نظر گرفت. در صورتی که پاکسازی پوست با عوارضی خطرناک همراه باشد، نه تنها مشکلات پوست را درمان نمی‌کند بلکه حتی به آن آسیب بیشتری نیز وارد خواهد کرد.

یکی از راه‌های پاکسازی پوست، میکرودرم ابریژن است که توانسته با عوارض بسیار کم نتیجه بسیار خوبی را برای انواع پوست فراهم آورد.

به کمک دستگاه میکرودرم ابریژن پوست شما در لایه بسیار نازکی با مواد معدنی سایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که این مواد معدنی کاملا بی ضرر بوده که در نهایت  لایه‌های خارجی مرده و ناخواسته پوست را حذف می‌کند و باعث فعال شدن و شادابی پوست می‌شود.

مزایا و معایب میکرودرم ابریژن بسیار زیاد است. مزایای این روش عبارتند از:

۱-بهبود لکه‌های ایجاد شده به علت بالا رفتن سن و نقطه‌های سیاه پوست، روشن شدن پوست، و بهبود پوست‌های تیره شده. (مانند زیر بغل و کشاله ران)

۲-لایه برداری و پاکسازی پوست صورت که باعث ایجاد ظاهر شاداب‌تر برای آن می‌شود.

۳-کاهش چین و چروک پوست صورت مثل چین‌های ظریف دور چشم.

۴-کاهش سوراخ‌های ریز یا همان منافذ باز و بهتر کردن و کوچک‌تر کردن آن‌ها.

۵-اثر عمقی‌تر میکرودرم ابریژن، افزایش غلظت کلاژن پوست است این ماده اصلی‌ترین ماده مؤثر در شادابی و جوانی پوست صورت است.

اگر بخواهیم در مورد معایب و مضرات یک فعالیت زیبایی سخن بگوییم باید به روش انجام آن توجه کنیم. شرط بی‌عیب بودن این است که آن خدمت و یا آن فعالیت توسط یک فرد باتجربه و حرفه‌ای انجام شود و نه تکنسین‌های بی‌تجربه، چرا که اکثر کاستی‌هایی که پس از عمل زیبایی دچار آن می‌شویم شالوده اشتباهات و خطاهای فردی است که آن خدمت را بدون داشتن توانایی لازم انجام می‌دهد. پس در صورتی که پوست خود ر در اختیار یک پزشک زیبایی با تجربه قرار دهید، هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *