مزوتراپی لک صورت

لک‌های پوستی بدون توجه به سن ممکن است روی پوست صورت و بدن ظاهر شوند که یکی از روش‌های رفع آن مزوتراپی لک صورت است.

وجود لک پوستی در بدن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. خستگی، استرس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا هر عامل آسیب زننده به پوست صورت شما ممکن است باعث بروز لک و نقاط تیره رنگ بر پوست شود.

مزوتراپی لک صورت می‌تواند گزینه خوبی برای رفع تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی و جوان‌سازی پوست باشد. به این وسیله پوست شما می‌تواند به درخشندگی و استحکام اولیه خود برگردد.

در مزوتراپی لک صورت با تزریق مواد تقویتی و ویتامین‌ها، لک و چین و چروک پوست از بین می‌رود. علاوه بر این درمان با مزوتراپی نه تنها باعث جوان‌سازی پوست صورت می‌شود بلکه سبب استحکام، انعطاف پذیری و لطافت بیشتر آن نیز می‌شود.

این مواد باور نکردنی اثر مشابهی با کرم‌ها و لوسیون‌های تغذیه کننده همراه با مرطوب کننده دارد، اما در مزوتراپی، اثربخشی آن بیشتر است زیرا این مواد به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای در پوست تزریق می‌شوند.

تزریق ویتامین‌ها در مزوتراپی پوست صورت، با وارد کردن مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها در زیر پوست صورت گرفته و مدت زمان انجام آن هم کوتاه بوده و بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.

تعداد جلسات مورد نیاز مزوتراپی برای رفع لک پوستی با توجه به نوع پوست و مقدار لک‌های پوستی، در افراد مختلف متفاوت است و به تشخیص پزشک زیبایی بستگی دارد. پزشک پس از معاینه و تشخیص نوع پوست، تعداد جلسات مورد نیاز را به شما اطلاع می دهد.

به طور کلی، بین ۸ تا ۱۴ جلسه لازم است که بهترین نتایج را داشته باشد اما باز هم تشخیص پزشک ارجحیت دارد. همچنین باید به یاد داشته باشید که مزوتراپی جهت رفع لک پوست با توجه به نوع پوست و سن فرد متفاوت است و می‌تواند نتایج متفاوتی داشته باشد و یا سرعت بهبود پوست در افراد مختلف، متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *