لیزر مو‌های زائد در رشت

در ابتدا مشخص کنیم که منظور از مو‌های زائد چیست:
به مو‌هایی که در نواحی مختلف صورت مثل پشت لب، پیشانی، گونه، چانه و یا موهایی که روی گوش‌ها، گردن، سینه، شکم، ناحیه تناسلی و پاها می‌روید، موی زائد گفته می‌شود.
اکثر خانم‌ها و آقایان به دلیل موقتی و دردناک بودن انواع روش‌های مو زدایی رایج، به دنبال روش‌های کم‌درد‌تر، بهینه‌تر و طولانی‌تر هستند. احتمالاً اگر شما هم برای خلاصی از مو‌های زائد بدنتان مجبورید مدام درد اپیلاسیون و یا دستگاه اپیلیدی را تحمل کنید. یا اگر درد کشیدن را مقبول نمی‌دانید و از تیغ و مومک و موبر استفاده می‌کنید. در هر صورت احتمالاً باید به دیدن جوش و موهای زیرپوستی و جوش‌های وقت و بی وقت روی پوستتان عادت کرده باشید. اما شاید بد نباشد که یک روش مو زدایی مؤثر‌تر را معرفی کنیم که علاوه بر بی درد، تمیز و بدون عوارض بودن، باعث خداحافظی همیشگی شما با جوش‌های ریز و درشت هم می‌شود.

در کلینیک پوست و مو و زیبایی الماس که بزرگترین و مجهزترین کلینیک زیبایی شمال کشور، واقع در خیابان گلسار رشت است برای از بین بردن مو‌های زائد از جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی، یعنی لیزر برای این منظور استفاده می‌شود. پرسنل مجرب کلینیک الماس با استفاده از پیشرفته‌ترین روش‌ها و دستگاه‌های لیزر استفاده می‌کنند تا مو‌های زائد هموطن‌های شمالی‌مان را در سریع‌ترین و موثر‌ترین حالت ممکن از بین ببرد.

 

از بین بردن مو‌های زائد با لیزر

بیایید اول این مورد را بررسی کنیم که لیزر چیست؟ لیزر در‌واقع پالسی از نور است که با حفظ سلامت بافت‌های اطراف مو، به گرما تبدیل، و با نفوذ به فولیکول مو، توسط پیگمنت‌های موجود در مو جذب شده و مو‌ها را در پیاز مو از بین می‌برد. با این روش به پوست آسیب گرمایی نمی‌رسد و احتمال رویش مجدد مو از بین می‌رود. بنابراین می‌توان گفت این یک روش دائمی دفع مو‌های زائد بدن است.

لیزر مو‌های زائد در‌ واقع یک روش غیر تهاجمی است که منجر به کاهش دائمی و بلند مدت مو‌ها می‌شود. پیش‌ترها از روش لیزر فقط برای مو‌های روشن استفاده می‌شد ولی با پیشرفت تکنولوژی، این روز‌ها رفع مو‌های زائد بدن به وسیله لیزر برای همه افراد، اعم از زن و مرد، و با انواع رنگ پوست، حتی رنگ‌های تیره انجام می‌شود. این عمل در شرایط امن و بدون خطر انجام می‌شود.

برای از بین بردن مو‌های زائد به وسیله لیزر، در بیشتر موارد باید چند مرحله لیزر انجام داد. دوره درمان لیزر به دلیل متفاوت بودن جنس پوست و موی افراد، در هر فرد متفاوت است اما به طور میانگین برای رفع مو‌ها به ۳ الی ۷ جلسه نیاز است. در برخی موارد حتی ممکن است دفع مو‌های زائد چندین سال زمان ببرد. البته مواقبت‌های پس از انجام لیزر هم از اهمیت زیادی برخوردار است. ولی به طور کلی تشخیص اینکه در مورد هر کسی چه مقدار و چند جلسه لیزر لازم است مقدور نیست و پس از چند جلسه اول مشخص می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *