پاک‌سازی پوست با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی ساده و سریع است که می‌تواند برای درمان علایم اولیه ناشی از پیری پوست و پاک‌سازی پوست صورت و بدن استفاده شود.

در پاک‌سازی پوست با میکرودرم ابریژن، لایه‌های فوقانی پوست توسط کریستال‌های اکسید آلومینیوم برداشته می‌شوند.

میکرودرم می‌تواند اثرات پیری پوست و چین و چروک صورت را از بین برده و با لایه‌برداری پوست باعث از بین رفتن لک‌های صورت و پاکسازی پوست شود.

از مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن این است که برای انجام آن آمادگی قبلی خاصی نیاز نیست و ضمن انجام پاک‌سازی پوست درد و ناراحتی حس نخواهد شد. همچنین بعد از اتمام درمان با میکرودرم نیز نیاز به استراحت نیست و شخص می‌تواند به سرعت به فعالیت‌های روزانه خود بازگردد.

از میکرودرم ابرژن می‌توان علاوه بر صورت برای اصلاح ضایعات گردن، بازوها و پشت دست‌ها استفاده کرد. همچنین این روش برای رفع تیرگی پوست برای کسانی که پوستی تیره دارند و نمی‌توانند لایه‌برداری شیمیایی انجام دهند نیز به کار می‌رود.

عملکرد میکرودرم ابریژن به این صورت است که به کمک دستگاه حساس و پیشرفته، جریانی از کریستال‌های ظریف اکسید آلومینیوم روی پوست قرار گرفته و باعث لایه‌برداری سریع می‌شود. یک مکش روی پوست انجام می‌شود که باعث جمع شدن کریستال‌ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جربان خون به منطقه و فعال شدن سلول‌های فیبروبلاست و در نتیجه طراوت ترمیم پوست می‌گردد.

پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن روشی کاملا بدون عارضه است. این روش بدون درد است و نیازی به استفاده از بی‌هوشی یا بی‌حس کننده‌های موضعی نیست. این روش بسیار سریع بوده و ظرف ۵ تا ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

میکرودرم ابریژن می‌تواند در فواصل زمانی کوتاه انجام شود. در پوست‌ها با رنگ مختلف و حتی بسیار تیره نیز می‌توان از این روش درمانی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *