پیرسینگ گوش

پیرسینگ گوش یا سوراخ کردن گوش ساده‌ترین نوع جراحی زیبایی است که در بین خانم‌ها، آقایان و حتی کودکان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از مادران از همان ابتدای نوزادی گوش کودک خود را برای استفاده از زیورآلات سوراخ می‌کنند.

استفاده از زیورآلات و جواهرات همیشه مرسوم بوده و افراد بسیاری به آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. از دیرباز استفاده از جواهرات برای زیبایی بخشیدن به بخش‌های مختلف بدن رایج بوده و حتی در کتاب‌های کهن نیز به استفاده از گردنبند، دستبند، تاج و گوشواره توسط شاهزادگان زیبا اشاره شده است.

به همین علت است که امروزه نیز افراد بسیاری تمایل دارند تا به کمک زیورآلات به زیبایی خود بیفزایند. سوراخ کردن گوش یکی از رایج‌ترین این روش‌هاست که می‌تواند برای تمامی سنین انجام شود.

در کلینیک زیبایی الماس پیرسینگ گوش زیر نظر پزشک زیبایی و با رعایت تمامی نکات پزشکی انجام می‌شود. در ادامه نمونه کارهایی از پیرسینگ در کلینیک الماس را برایتان قرار داده‌ایم.

پیرسینگ گوش بزرگسالان
پیرسینگ گوش بزرگسالان در کلینیک الماس
پیرسینگ گوش کودکان
پیرسینگ گوش کودکان در کلینیک الماس
پیرسینگ گوش کودکان
سوراخ کردن گوش کودکان در کلینیک الماس
پیرسینگ گوش کودکان
پیرسینگ گوش کودکان در کلینیک الماس

همانطور که مشاهده می‌کنید پیرسینگ گوش محدودیت سنی نداشته و در همه سنین قابل اجرا است. البته بهتر است این عمل طبق تصمیم و به خواست فرد انجام گیرد. در کلینیک الماس، پیرسینگ علاوه برگوش در سایر نقاط بدن نیز انجام می‌گیرید که به درخواست شما عزیزان خواهد بود.

برای دریافت نوبت و اطلاعات بیشتر درباره انجام انواع پیرسنیگ بدن در کلینیک الماس واقع در رشت می‌توانید با تلفن‌های زیر تماس بگیرید. پاسخگویی از ساعت ۴ تا ۸ عصر خواهد بود.
۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲
۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹
۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *