گونه گذاری با تزریق ژل و چربی

گونه‌های لاغر و تکیده، چهره شما را مسن، خسته و بیمار نشان می‌دهد. به همین دلیل داشتن گونه‌های برجسته کمک می‌کند تا صورت شما جوان‌تر به نظر برسد. یکی از روش‌های گونه گذاری تزریق ژل و یا چربی است.

تلاش برای چاق کردن گونه و برجسته‌سازی گونه با افزایش وزن، اغلب شکست می‌خورد، چون صورت آخرین ناحیه‌ای است که با چاق شدن بدن، حجم اضافه می‌کند و با لاغر شدن بدن نیز اولین منطقه‌ای که حجم کم می‌کند، صورت و گونه است.

از روش‌های محتلف گونه گذاری می‌توان تزریق فیلر، قرار دادن پروتز گونه و جراحی استخوان گونه را نام برد. برخی افراد پروتز را بهترین گزینه می‌دانند چرا که بیشترین میزان تقارن را ایجاد کرده و ماندگاری مادام العمر دارد. از طرف دیگر تعدادی از بیماران با جراحی فک و جلو کشیدن استخوان گونه به بهترین نتیجه می‌رسند اما در هر دو روش نیاز به جراحی‌های گران قیمت و تهاجمی است.

برای خلاصی از روش‌های تهاجمی، تزریق چربی گزینه بهتری است زیرا از بدن خود فرد گرفته می‌شود و بیشترین سازگاری را با بافت پوست دارد. همچنین چربی و ژل خیلی سریع‌تر جذب می‌شوند.

در گونه‌گذاری تزریق می‌تواند با استفاده از چربی یا ژل انجام شود که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. از مزایای تزریق ژل و تزریق چربی می‌توان به سرپایی بودن آن‌ها و عدم نیاز به بی‌هوشی و اتاق عمل اشاره کرد.

اما از آنجایی که برای تزریق از نسج نرم و مایع استفاده می شود شاید نتوان قرینگی صددرصد در دو طرف صورت ایجاد کرد اما در صورتی که پزشک تجربه کافی داشته باشد می‌تواند گونه‌ها را به زیبایی حجم دهد.

تزریق ژل در گونه گذاری اصولا نباید باعث کبودی و تورم قابل توجه شود مگر اینکه حین تزریق سوزن ناخواسته وارد رگ یا یک منبع خون دهنده شود. در این صورت زیر بافت خونریزی رخ می‌دهد، اما در حالت طبیعی، تورم بسیار مختصر است. نتیجه نهایی تزریق را هم می‌توان یک تا دو ماه بعد مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *