مزوتراپی مو در رشت

یکی از مؤثرترین راه برای جلوگیری از ریزش مو و احیای موی سر در مدت زمان کوتاه، مزوتراپی است. کلینیک پوست، مو زیبایی الماس خدمات مزوتراپی مو در رشت را به علاقمندان ارائه می‌دهد. در ادامه با توضیحاتی درباره مزوتراپی مو با ما همراه باشید.

مزوتراپی را می‌توان به عنوان یک روش مکمل و جایگزین تعریف کرد، که به صورت تزریق به لایه مزودرم پوست انجام می‌شود. مزوتراپی، علاوه بر درمان ریزش مو، برای جوان‌سازی صورت و درمان سلولیت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای موارد درمانی مختلف، آماده‌سازی مزوتراپی شامل ترکیبی از مواد شیمیایی مختلف است. برای نیاز سلول‌های مو تزریق مواد معدنی، ویتامین‌ها، برخی از آنتی اکسیدان‌ها و پروتئین‌ها، با کمک سوزن‌های مزوتراپی نازک و استریل به فولیکول مو که در لایه میانی پوست قرار دارند، انجام می‌شود که این روش مزوتراپی مو نامیده می‌شود.

با استفاده از مزوتراپی، مواد مغذی به طور مستقیم به فولیکول‌های مو منتقل می‌شود. این روش به راحتی، با اطمینان از تغذیه مناسب سلول‌های مو برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌شود.

تزریق مزوتراپی را می‌توان به صورت دستی یا با کمک دستگاه‌های مخصوص انجام داد. استفاده از دستگاه‌های مخصوص برای توزیع مساوی دارو به هر نقطه از سر، نتایج بهتری می‌دهد.

کلینیک زیبایی الماس با ارائه خدمات مزوتراپی مو در رشت امکان رشد مجدد موها و همچنین تقویت و سلامت موهای سر را فراهم می‌کند. مزوتراپی با تقویت پوست سر موجب رشد بهتر و بیشتر موها می‌شود.

سوزن مزوتراپی نازک بوده و معمولا ۴-۲ میلی‌متر است به همین دلیل مزوتراپی از جمله تزریق‌های بدون درد به شمار می‌رود.

مزوتراپی مو با تشخیص پزشک معمولا در چندین جلسه انجام می‌شود. هر جلسه ۳۰-۱۵ دقیقه طول می‌کشد. تعداد جلسات لازم، با تجزیه و تحلیل ساختار موی افراد تعیین می‌شود و در هر فرد متفاوت است. در آنالیز مو، با در نظر گرفتن سن بیمار، میزان ریزش مو، ساختار رشته مو، تعداد و فواصل جلسات مزوتراپی تعیین می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره مزوتراپی مو در رشت و دریافت مشاوره رایگان در این مورد می‌توانید با کلینیک الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری برای مشورت با پزشک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *