جشنواره تخفیف لیزر کل بدن و بوتاکس

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس واقع در رشت به پاس قدردانی از اعتماد شما عزیزان، اقدام به برگذاری جشنواره ویژه یلدا مخصوص لیزر کل بدن و بوتاکس به تعداد محدود کرده است.

کلینیک زیبایی الماس ارائه دهنده خدمات زیبایی و پوست و مو است و همواره برای ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی در جهت بهبود مشکلات پوستی و زیبایی به شما عزیزان آماده است.

در جشنواره‌ای که برای شما دوس داران در نظر گرفته شده است، لیزر کل بدن جهت رفع موهای زائد با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد و هزینه لیزر کل بدن در طول جشنواره ۳۶۰ تومان خواهد بود.

همچنین تخفیف ویژه‌ای برای بوتاکس صورت به تعداد محدود در نظر گرفته شده است. ارائه خدمات بوتاکس با تخفیف در طول جشنواره ۳۰۰ تومان است. تاریخ برگذاری جشنواره یلدا کلینیک الماس از ۲۴ آذر ماه تا ۴ دی ماه و به مدت ۱۰ روز است.

جشنواره تخفیف لیزر کل بدن و بوتاکس
تخفیف ویژه کلینیک الماس در رشت

در کلینیک زیبایی الماس تمامی خدمات به صورت حرفه‌ای انجام می‌گیرد و شما قبل از هر گونه اقدامی می‌توانید با پزشک مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را برای نتیجه بهتر دریافت کنید. پزشک ابتدا پوست شما را معاینه کرده و اطمینان حاصل می‌کند که پوست شما برای انجام هر گونه درمان آماده است و سپس مراحل درمان را در پیش می گیرد.

شما عزیزان می‌توانید برای استفاده از تخفیف ویژه جشنواره لیزر کل بدن و بوتاکس با کلینیک الماس رشت تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه فرمایید. ساعات کاری کلینیک الماس، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ تا ۸ عصر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *