جوان‌سازی و رفع چروک دست

جوان‌سازی دست‌ها و رفع چروک دست از جمله مواردی است که کمک می‌کند دست‌هایی با پوست سالم، زیبا و شاداب داشته باشیم.

در گذشته درباره روش‌های جوان‌سازی دست صحبت کردیم. در این مطلب نیز قصد داریم تا برخی دیگر از روش‌های رفع چروک دست را معرفی کنیم.

رفع چروک دست با تزریق ژل و چربی:

یکی از شایع‌ترین روش‌هایی که این روزها اعم از پیر و جوان به سراغ استفاده از آن برای درمان بسیاری از مشکلات می‌روند، تزریق ژل و چربی است. این روش کمک می‌کند تا آن دسته از افرادی که به دلایل مختلف حجم دست‌هایشان از دست رفته و یا شاهد لک‌های پوستی بر روی دست‌های خود هستند در طی یک دوره درمان کوتاه دوباره دست‌های شاداب و زیبایی داشته باشند.

معمولا تزریق ژل و تزریق چربی حدود ۶ ماه ماندگاری دارد و پس از آن افراد باید برای ترمیم به کلینیک زیبایی مراجعه نمایند. نکته اینجاست که پزشک برای تزریق چربی، از چربی بدن خود افراد استفاده می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود تا افراد با هیچ گونه عوارض و یا واکنش‌های آلرژیک رو به رو نشوند.

جوان‌سازی دست با تزریق فیلر کلاژن‌ساز:

تزریق کلاژن برای پوست‌های آسیب دیده در آفتاب یا پوست‌های در حال پیر شدن مناسب است. کلاژن ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن و پوست وجود دارد. کلاژن با شبکه‌های فیبری خود حامی پوست است که چهارچوبی برای رشد سلول‌های و رگ‌های خونی ایجاد می‌کند.

در حال حاضر جراحان از انواع فیلرهای کلاژن استفاده می‌کنند تا نشانه‌های پیری صورت را از بین ببرند، جوشگاه‌ها را پر کند، و حجم صورت را افزایش دهد. فیلرهای کلاژن اولین نوع فیلر بودند. همچنین کلاژن برای حجم دادن به لب‌ها بسیار مناسب است.

فیلرهای کلاژن از حیوانات (خوک یا گاو) یا پوست انسانی استخراج می‌شود. اما معمولا فیلرهای غیرحیوانی برای تزریق به بدن انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از بروز هرگونه حساسیت و آلرژی جلوگیری به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *