تأثیر لیزر بر روی پوست

لیزر موهای زائد درمانی است که روی بیشتر افراد پاسخ خوبی خواهد داشت. در این مطلب درباره تأثیر لیزر بر روی پوست صحبت کرده و توضیح می‌دهیم که لیزر روی چه افرادی بیشترین تأثیر را دارد.

موهای زائد و ناخواسته به ۲ دلیل مشکلات هورمونی یا مشکلات غیرهورمونی ایجاد می‌شوند. اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می‌شود خانم‌ها در قسمت‌هایی از بدن خود که به طور طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی ابتدا مشکل رشد موهای زاید را ریشه یابی کنید چون تا زمانی که مشکلات اختلال هورمونی شما وجود داشته باشد از جلسات لیزر پاسخ خوبی نمی‌گیرید.

بعد از اینکه درمان اختلال هورمونی را آغاز کنید می‌توانید همزمان جلسات لیزر درمانی را هم شروع کنید.

درمان دارویی از رشد موهای جدید پیشگیری می‌کند و لیزر هم همزمان، موهای ایجاد شده را از بین می‌برد. این در حالی است که لیزر بدون دارو درمانی برای این بیماران، فقط صرف هزینه اضافی و بی فایده است.

پرمویی‌های غیرهورمونی معمولا پاسخ دهی مناسبی به لیزر دارد. هرچه پوست افراد مبتلا به پرمویی غیرهورمونی، روشن‌تر و موهای آن‌ها تیره‌تر و با قطر بیشتری باشد، شانس رفع دائمی‌شان هم بیشتر خواهد بود.

اگر فردی مشکل هورمونی نداشته باشد و زیر نظر پزشک پوست و زیبایی و با استفاده از دستگاه‌های استاندارد، لیزر موهای زائد را انجام دهد، و دوره لیزر درمانی خود را تکمیل کند، احتمال نزدیک به صفر دارد که تأثیر لیزر را در بدن خود مشاهده نکنید.

در صورتی که از دستگاه‌های ضعیف‌تر استفاده شود ممکن است علاوه بر بالا رفتن تعداد جلسات بعد از مدتی احساس کنید لیزر درمانی شما هیچ تأثیری نداشته است. پس فراموش نکنید که انتخاب دستگاه مناسب در تأثیر لیزر روی بدن شما نقش مهمی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *