تخفیف لیزر موی بدن

لیزر موی بدن یکی از روش‌های رفع موهای زائد است که نسبت به سایر روش‌های حذف موهای زائد، ماندگارتر و حتی گاهی دائمی است. کلینیک الماس برای لیزر کل بدن طرح ویژه‌ای ارائه می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید.

افراد مختلف برای رفع موهای زئد از روش‌های متنوعی استفاده می‌کنند. روش‌هایی نظیر شیو کردن، استفاده از انواع موبر و وکس و یا استفاده از دستگاه‌های اپیلیدی. اما همانطور که می‌دانیم در تمامی این روش‌ها، موهای زائد پس از گذشت مدت کوتاهی دوباره رشد کرده و باعث می‌شود که مجبور شویم دوباره برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

در بین تمامی روش‌های رفع موی زائد، لیزر موی بدن ماندگارترین روش است. به کمک لیزر بدن در چند جلسه درمان، می‌توانیم تا مدت طولانی از شر موهای ناخواسته بدن خلاص شویم. حتی در برخی افراد با توجه به نوع پوست آن‌ها این اثر دائمی خواهد بود و منجر به حذف کامل موها می‌شود.

درست است که لیزر موی بدن کاری ساده و دلنشین به نظر می‌رسد اما خطراتی نیز به همراه دارد و بزرگترین این خطرات برای چشم‌ها است. مهم نیست در کدام کلینیک یا مطب اقدام به لیزر موهای زائد خود می‌کنید در هر صورت باید حتما از عینک مخصوصی که پزشک در اختیار شما می‌گذارد استفاده کنید. استفاده از عینک مخصوص، از چشم‌های شما در مقابل اثرات قوی لیزر محافظت می‌کند.

در هر جلسه لیزر این امکان وجود دارد که چند قسمت از بدن را لیزر کنیم. با توجه به اینکه فولیکول‌های مو در چرخه رشد هستند بهترین فاصله زمانی بین هر جلسه لیزر بنا به تشخیص پزشک زیبایی بین ۴ تا ۶ هفته است که در این پروسه زمانی امکان رشد موهای جدید فراهم می‌‍شود و موهای مرده می‌افتند و از بین ‌می‌روند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس، به پاس قدردانی از اعتماد شما عزیزان، اقدام به برگذاری جشنواره تخفیف لیزر در رشت کرده است. در این طرح که تا ۴ دی ماه ادامه دارد، لیزر کل بدن با قیمت ۳۶۰ هزار تومان ارائه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کلینیک الماس رشت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *