بوتاکس صورت – تخفیف بوتاکس کلینیک الماس

با بالا رفتن سن به تدریج چروک‌های پوستی ریز و درشت روی پوست صورت ایجاد می‌شود. یکی از آسان‌ترین راه‌های رفع چروک پوستی تزریق بوتاکس صورت است.

به کمک بوتاکس می‌توان چین و چروک‌های مختلف صورت را حذف کرده و پوستی صاف و بدون چروک داشت. تزریق بوتاکس صورت توسط پزشک باعث می‌شود تا خطوط سطحی و عمقی صورت رفع شود.

زمانی که ما از عضلات صورت به طور مکرر برای ایجاد حالات مختلف چهره استفاده می‌کنیم، باعث می‌شویم تا این عضلات تغییر کرده و به تدریج چروک‌هایی را روی پوست ما ایجاد کنند. تزریق بوتاکس صورت می‌تواند عضلاتی را که شما بیشتر از همه استفاده می‌کنید، شل و آرام کند. با این کار پوستی که بر روی آن عضلات وجود دارد نیز آرام و صاف می‌شود.

از تزریق بوتاکس به طور گسترده برای جوان‌سازی و از بین بردن خطوط و چین و چروک بین دو ابرو استفاده می‌شود. همچنین این روش برای رفع خطوط پیشانی، خطوط پنجه کلاغی دور چشم و چروک‌های اطراف دهان نظیر خط خنده استفاده می‌شود.

تزریق بوتاکس به پوست نیاز به دقت بالا و تجربه دارد به همین علت باید توجه داشته باشید که از مراجعه به مراکز غیرمعتبر خودداری کرده و برای رفع چروک پوست به کمک بوتاکس، حتما به پزشک زیبایی و کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت با ارائه خدمات پوست، مو و زیبایی اقدام به برگذاری جشنواره تخفیف ویژه یلدا کرده است. در این جشنواره که به مدت ۱۰ روز ادامه دارد، خدمات تزریق بوتاکس صورت به تعداد محدود با تخفیف ویژه همراه خواهد بود. هزینه بوتاکس صورت در کلینیک زیبایی الماس در طول مدت جشنواره ۳۰۰ هزار تومان است.

فراموش نکنید که تخفیف بوتاکس جشنواره یلدا در کلینیک الماس از تاریخ ۲۴ آذر ماه تا ۴ دی ماه است و تنها تا ۱۰ روز قابل استفاده است. برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان لطفا با کلینیک الماس رشت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *