رفع چروک صورت تخفیف بوتاکس

ایجاد چروک‌های پوستی همزمان با بالا رفتن سن امری طبیعی است. اما باید بدانید که راه‌های مختلفی برای رفع چروک صورت وجود دارد که می‌توان چین‌ها و خطوط سطحی و عمقی صورت را رفع کنند.

برای رفع چروک صورت روش‌های متنوعی وجود دارد که برخی از آن‌ها خانگی و برخی دیگر پزشکی هستند.

روش‌های خانگی رفع چروک پوستی نظیر ماساژ پوست با روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل و روغن زیتون می‌تواند کمک خوبی برای جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک شود. به این صورت که می‌توانید چند قطره روغن گرم را اطراف چروک پوست مالیده و به صورت بالا و پایین به مدت ۱۰ دقیق ماساژ دهید. ماساژ ملایم گردش خون را در بافت‌های صورت بهبود می‌بخشد.

روشی دیگر برای رفع چروک صورت به ویژه در ناحیه پیشانی، تمرین دادن عضلات پیشانی است. اگر برای باز کردن چشم به جای تکیه بر پلک‌ها از عضلات پیشانی‌تان استفاده کنید، ممکن است دچار چروک پیشانی شوید. انجام تمرین‌های ساده‌ برای این عضلات می‌تواند به کاهش چین و چروک در پیشانی شما کمک کرده و در عین حال پلک‌های افتاده را نیز اصلاح کند. می‌توانید از پزشک خود برای تمرین‌ها مناسب راهنمایی بگیرید.

روش‌های یاد شده نیاز به زمان دارند تا اثر خود را نشان دهند. اگر نیاز دارید تا در زمان کوتاه‌تری چروک‌های پوستی را رفع کنید بهترین راه استفاده از روش‌های پزشکی مختلف نظیر جوان‌سازی با بوتاکس و لیزر است.

پزشک زیبایی می‌تواند برای حل این مشکل شما را راهنمایی کند و درمان لازم را برای شما در نظر بگیرد.

تزریق بوتاکس یکی از سریع‌ترین راه‌های جوان‌سازی پوست است. این درمان در زمان کوتاهی انجام می‌شود و پس از آن نیاز به استراحت‌های طولانی وجود ندارد.

کلینیک زیبایی الماس به مناسبت یلدا جشنواره‌ای به مدت ۱۰ روز برگذار کرده است که در آن خدمات بوتاکس در رشت با تخفیف ویژه همراه است. هزینه بوتاکس در طول این دوره ۳۰۰ هزار تومان است اما توجه داشته باشید که این درمان به تعداد محدود ارائه می‌شود. تخفیف بوتاکس در کلینیک الماس تا ۴ دی ماه ادامه دارد. شما علاقمندان جهت هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با کلینیک تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *