روش‌هایی برای رفع اشتباهات رایج در اصلاح موهای زائد

تمیز نکردن پوست قبل از اصلاح
وقتی یک تیغ تیز را روی پوست خود بکشید می‌خواهید پوست‌تان واقعا تمیز و صاف شود. اولین مرحله در اصلاح موهای زائد باید شستن پوست با صابون باشد تا پوست شما آماده شود. مرطوب کردن پوست با آب گرم و صابون، باعث نرم شدن موها و پوست می‌شود.

استفاده نکردن از کرم یا ژل اصلاح
وقتی مرحله آماده سازی پوست با کرم اصلاح یا ژل را انجام نمی‌دهید، یا حتی بدتر از آن پوست را خشک اصلاح می‌کنید، خود را در معرض خطر سوزش وحشتناکی قرار می‌دهید. باید حتما از ژل‌های مخصوص اصلاح یا ژل ریش تراش استفاده کنید تا پس از اصلاح پوستی نرم و مرطوب داشته باشید.

فشار بیش از حد به پوست
شاید فکر کنید که هرچه بیشتر فشار دهید، موهایتان بهتر تراشیده می‌شود اما این کاملا اشتباه است. فشار زیاد به پوست آسیب می‌ساند. یک فشار سبک کافی است و تیغ‌های جدید‌تر، انعطاف پذیرتر هستند، که باعث می‌شود در جهات مختلف راحت‌تر حرکت کنند.

اصلاح با صابون یا شامپوی بدن
صابون و شامپو بدن بر خلاف میل شما کار می‌کند. مواد تشکیل دهنده صابون برای احیا خاک و روغن و حذف آن‌ها از پوست طراحی شده‌اند. درحالی که کرم اصلاح دارای مواد تشکیل دهنده هیدراته و عوامل لغزنده است که باعث کاهش اصطکاک می‌شود، و این باعث می‌شود تا تیغ به راحتی روی پوست حرکت کند.

قرار دادن تیغ در جایی که نزدیک به دوش است
این قطعا اشتباه است. وقتی که شما تیغ خود را در یک طاقچه نزدیک به دوش یا جایی که مدام خیس می‌شود قرار می‌دهید، خودتان به دنبال دردسر رفته‌اید. باید تیغ خود را دور از دوش، آویزان کنید که به آن آب نخورد. قرار گرفتن در معرض آب می‌تواند باعث کند شدن سریع تیغ شود.

 

استفاده از روش‌های جدید مو زدایی

در صورت امکان از جدید‌ترین روش‌های مو زدایی مثل لیزر مو‌های زائد استفاده کنید. کادر پزشکی ما در کلینیک زیبایی الماس، بزرگترین کلینیک زیبایی رشت، به مدیریت خانم دکتر مریم فردوسی، آماده ارائه مشاوره و ارائه خدمات پوست و مو به شما هموطنان عزیز است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *