لیزر آقایان

وجود موهای زائد روی بدن می‌تواند موجب ناراحتی در بسیاری از خانم‌ها و آقایان شود. به همین علت لیزر بدن امروزه بسیار رایج شده است در ادامه درباره لیزر آقایان توضیح می‌دهیم.

وجود مو روی پوست بدن باعث کاهش زیبایی ظاهری پوست می‌شود، به خصوص در آقایان که معمولا موها ضخیم‌تر و تیره‌تر بوده و به راحتی قابل رویت هستند. به همین علت است که در کنار لیزر موهای زائد برای بانوان، لیزر آقایان هم به شدت پرطرفدار شده است.

لیزر درمانی فقط مختص بانوان نیست و این روش روز به روز در میان مردان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا روشی ساده و معمولا دائمی بوده و نتیجه آن داشتن پوستی صاف و لطیف است.

لیزر آقایان برای افرادی که از شیو کردن موهای بدن خسته شده‌اند روشی مفید و موثر در از بین بردن موهای زائد است و می‌توانند با موهای زائد صورت و بدن خداحافظی کنند.

در بین مردان لیزر موهای زائد پشت بدن معمول و پرکاربرد است و شامل پشت گردن، بالای بازوها و پشت بدن تا زیر خط کمر می‌شود. همچنین آقایان برای رفع موهای زائد زیر بغل و کم پشت کردن و یا از بین بردن موهای زائد بازو و نمایش عضلات مردانه بازوها معمولا خواستار این درمان هستند. لیزر بازوها در مردان حدود ۱ ساعت طول می‌کشد و پس از آن موهای زائد شانه‌ها و کل بازوها تا نوک انگشتان از بین می‌رود.

لیزر پا نیز در مردان به ویژه دوچرخه‌سواران محبوبیت دارد. دوچرخه‌سوران تمایل دارند در دوران مسابقات پاهایی صاف داشته باشند. مدت زمان لیزر پاها به طور کامل بیشتر است و ممکن است تا سه ساعت طول بکشد و در این مدت موهای زائد باسن و کل پا از خط مایو تا انگشتان پا از بین برده می‌شود.

لیزر آقایان در کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت با تخفیف ویژه ارائه می‌شود. جشنواره تخفیف لیزر آقایان در رشت به مدت ۱۰ روز، با تخفیف ۲۴ درصد ارائه می‌شود. در صورتی که مراجعه‌کنندگان در طول ۱۰ روز مراجعه نمایند، این تخفیف تا پایان دوره لیزر برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان لیزر در رشت به صورت حضوری مراجعه کرده و یا با کلینیک زیبایی الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲
۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹
۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *