عملکرد مزوتراپی مو

مزوتراپی مو نتایج بسیار سریع و خوبی در درمان ریزش مو حاصل می‌کند، زیرا در این روش، داروها مستقیما در محل ریشه مو و دقیقا به همان مقداری که لازم هستند تزریق می‌شوند. در این مطلب شما را با مکانیزم عملکرد مزوتراپی مو آشنا می‌کنیم.

نیاز غذایی فولیکول‌های مو به طور پیوسته ادامه دارد و هرگز متوقف نمی‌شود. اگر مشکل ریزش یا کم‌پشتی مو با یک دوره مزوتراپی حل نشود و عاملی که باعث جلوگیری از جریان خون و تغذیه طبیعی فولیکول‌های مو می‌شود همچنان به قوت خود باقی باشد، باید خونرسانی و تقویت موها به طور مصنوعی باز هم ادامه پیدا کند. در این صورت معمولا عمل مزوتراپی حداقل یک تا دو بار در سال انجام می‌شود.

عملکرد مزوتراپی مو به این صورت است که ترکیبات دارویی مورد استفاده در آن باعث تقویت جریان خون در رگ‌های خونی پوست سر و بهبود تغذیه و خونرسانی به فولیکول‌های مو می‌شود.

این ترکیب دارویی شامل اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و عنصر روی است و تزریق آن در پوست سر باعث سلامتی و زیبایی بیشتر موهای شما خواهد شد.

ویتامین B که در ترکیب داروهای مزوتراپی وجود دارد باعث رفع شوره سر، تقویت فولیکول‌های مو و بهبود عملکرد غدد چربی می‌شود.

رنگدانه ملانین از سفید شدن موها جلوگیری می‌کند و رنگ طبیعی آن‌ها را تقویت می‌نماید.

به طور کلی مواد و ترکیبات موجود در داروهایی مزوتراپی، لیست بلندبالایی دارد. علاوه بر آن برای هر شخص ترکیبات مختلفی بر اساس شرایط و نیازهای او و نوع داروهایی که برای درمان عارضه شناخته شده نیاز دارد، تهیه می‌شود.

مزوتراپی برای ریزش موها یک عمل کاملا بدون درد است. با این حال ممکن است ناراحتی مختصری را به خاطر سوراخ‌های ریزی که در پوست سر ایجاد می‌شود، احساس کنید. به خاطر داشته باشید که در حدود ۹۰ تا ۹۲ درصد از بیمارانی که از آلوپسیا یا ریزش مو رنج می‌برده‌اند، توانسته‌اند با استفاده از مزوتراپی به نتایج فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنند و هیچ یک از این بیماران از درد و ناراحتی در زمان انجام این عمل شکایتی نداشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *