هایفوتراپی برای چه کسانی ماسب است

افزایش سن و پیری شاید طبیعی‌ترین و قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی باشد که برای همه ما رخ می‌دهد. اما سرعت این روند را می‌توان با کمک پزشک کاهش داد. در این مطلب بررسی می‌کنیم که هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

چه بخواهیم و چه نخواهیم، به مرور زمان پوست ما کیفیت خود را از دست می‌دهد، چین و چروک‌ها به سراغ چهره ما می‌آیند و روز به روز شاهد تغییرات ناخوشایندی در پوست خود خواهیم بود.

هایفوتراپی یکی از این روش‌های بسیار کارآمد و ایمن است که می‌تواند از پیری پوست جلوگیری کرده و سرعت پیری را به طرز چشمگیی کاهش دهد.

به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

هدف اصلی از روش هایفو کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست‌شان دچار آسیب‌هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی پوست‌شان شدید‌تر است، برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به چندین جلسه درمانی دارند.

هایفو می‌تواند به عنوان جایگزینی برای لیفت صورت استفاده شود. شهرت این روش در درمان‌های زیبایی پوست به سرعت افزایش یافته و در سال‌های اخیر استفاده از آن بسیار زیاد شده است. در سال‌های اخیر استفاده از هایفوتراپی حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

افراد مسن‌تر که از شل‌شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه گردن رنج می‌برند به طور معمول کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً نیاز به جراحی خواهند داشت. این روش برای کسانی که در ناحیه‌ی هدف درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌های کیستی و ایمپلنت‌های فلزی هستند، مناسب نیست.

هایفو برای استفاده‌های زیبایی و جوا‌ن‌سازی پوست مزایای زیادی دارد و می‌توانند به کاهش چین و چروک پوست، لیفت کردن و سفت کردن پوست کمک کند. شما با مراجعه به کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت، پس از دریافت مشاوره از پزشک زیبایی می توانید اقدام به جوان‌سازی با هایفوتراپی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *