هایفوتراپی غبغب و مزایای آن

به وجود آمدن غبغب یکی از مشکلاتی است که با افزایش سن رخ می‌دهد. این مشکل، در اثر افتادگی پوست یا تجمع چربی در ناحیه گردن به وجود می‌آید. هایفوتراپی غبغب یکی از روش‌های آسان و بی‌خطر برای رفع افتادگی پوست گردن و از بین بردن غبغب است.

افزایش سن و پیری قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی است که در همه افراد رخ می‌دهد. به مرور زمان پوست صورت و بدن کیفیت خود را از دست می‌دهد و چین و چروک‌های متعددی بر روی چهره ایجاد می‌شود.

به دلیل توجه ویژه افراد به زیبایی، روش‌های جوان‌سازی پوست و زیباسازی صورت و بدن، روز به روز در حال پیشرفت است. با پیشرفت روش‌های جوانسازی پوست راه‌های دست یابی به پوستی صاف و بدون چین و چروک آسان‌تر شده است.

مطالعات در زمینه زیبایی نشان می‌دهد که هایفوتراپی برای لیفت صورت و رفع چین و چروک روشی ایمن و مؤثر است. افرادی که این درمان را دریافت می‌کنند بعد از چند ماه می‌توانند تاثیرات مثبت آن را مشاهده کنند. استفاده از هایفو بسیار آسان و راحت بوده و نیازی به رو به رو شدن با عوارض جانبی ناشی از جراحی‌های زیبایی و لیفتینگ نیست.

هایفوتراپی غبغب روشی مؤثر است که در یک یا چند جلسه، بنا به تشخیص پزشک می‌تواند چربی‌های ناحیه گردن و غبغب را از بین ببرد.

هایفوتراپی غبغب به کمک دستگاه هایفو و با امواج متمرکز انجام می‌شود. در این حالت ابتدا پوست غبغب را بررسی کرده و پس از آن محل مورد نظر را به ژل مخصوص آغشته می‌کند. پس از آن دستگاه هایفوتراپی را روی ناحیه غبغب قرار داده و امواج مورد نیاز برای رفع غبغب را تنظیم می کند.

رفع غبغب به کمک هایفوتراپی روشی راحت و بدون نیاز به بیهوشی است. بر خلاف روش‌های جراحی که خشن‌تر هستند، در روش هایفوتراپی فرد دردی را احساس نمی‌کند. همچنین پزشک نقاط تابش امواج و شدت آن‌ها و نیز تعداد جلسات موردنیاز را برای فرد مشخص خواهد کرد.

شدت و مقدار امواج فراصوت در هایفوتراپی، مطابق با شدت افتادگی یا ضخامت چربی زیرپوستی تنظیم می‌شود. این امواج دقیقا به محل هدف برخورد می‌کنند و هیچ آسیبی به نواحی اطراف نمی‌رسانند.

معمولا انجام هایفوتراپی محدودیت خاصی ندارد و اکثر افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

استفاده از این روش برای از بین بردن غبغب به افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال توصیه می‌شود. افرادی که از نظر سنی در این محدود قرار نمی‌گیرند اما قصد دارند از هایفوتراپی برای از بین بردن غبغب خود استفاده کنند، باید حتما با پزشک مشورت کنند.

کلینیک زیبایی پوست مو و زیبایی الماس زیر نظر دکتر مریم فردوسی واقع در رشت است. کلینیک الماس آماده ارائه مشاوره رایگان به افرادی است که قصد انجام هایفوتراپی غبغب را دارند. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره و سوالات رایج و یا سایر خدمات زیبایی می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های کلینیک الماس تماس بگیرید:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *