نخ لیفت در رشت

جراحی لیفت دیگر تنها راه جوان‌سازی پوست صورت نیست. امروزه روش‌های کم‌خطر و راحت‌تری نظیر لیفت با نخ رواج دارد. کلینیک الماس با ارائه خدمات نخ لیفت در رشت می‌تواند شما را در داشتن پوستی سالم و زیبا یاری کند.

کاهش حجم و قدرت پوست یکی از اصلی‌ترین علل افتادگی و چین و چروک‌های پوستی هستند. با ضعیف شدن پوست، قدرت آن برای بالا نگه داشتن ساختارها و بافت‌های زیرین پوست کاهش می‌یابد. این اتفاق منجر به افتادگی پوست در نواحی مختلف می‌شود. درمان پوست، زمانی که هنوز افتادگی وخیم نشده و انعطاف‌پذیری خوبی دارد، می‌تواند با افزایش ضخامت و قدرت پوست باعث کاهش سرعت پیری و زیبایی آن شود.

تا همین چند سال پیش تنها راه درمان افتادگی پوست و شل شدن صورت، جراحی لیفت صورت بود. می‌دانیم که این جراحی دشوار و با خطرات بسیار همراه است. جراحی لیفت با این که می‌تواند به نتایج فوق‌العاده‌ای منجر شود، خطرات بسیار و هزینه‌های بالایی دارد. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان علاقه‌ای به رفتن زیر تیغ جراحی نداشته و ترجیح می‌دهند ار روش‌های جایگزین کم‌خطر استفاده کنند.

یکی از روش‌های مدرن در زمینه جوان‌سازی و رفع افتادگی پوست روش نخ لیفت است. این روش با کشیدن پوست به کمک نخ‌های مخصوص قابل جذب باعث از بین رفتن چین و چروک صورت می‌شود.

در روش نخ لیفت هیچ برشی بر روی پوست ایجاد نمی‌شود. به جای آن، پزشک زیبایی بر زیر پوست تمرکز می‌کند. برخلاف روش جراحی لیفت که در آن پوست اضافه بریده می‌شود، در نخ لیفت پزشک با استفاده از نخ مخصوص لیفت، پوست را جمع و سفت می‌کند. در نتیجه افتادگی در سطح پوست قابل مشاهده نیست.

به کمک نخ لیفت پوست صورت کشیده و سفت می‌شود و صورت شاداب‌تر به نظر می‌رسد. علاوه بر آن، سرعت روند پیری پوست کاهش می‌یابد.

لیفت صورت با نخ می‌تواند در بخش‌های مختلف چهره نظیر پیشانی، اطراف چشم و ابرو، ناحیه گونه، چین و چروک گوشه لب، خط خنده و خط اخم انجام شود.

کلینیک زیبایی پوست مو و زیبایی الماس آماده ارائه خدمات نخ لیفت در رشت زیر نظر پزشک است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره و سوالات خود در زمینه نخ لیفت در رشت به صورت حضوری به کلینیک الماس مراجعه فرمایید.

در صورتی که شرایط مراجعه حضوری برای شما فراهم نیست می‌توانید با شماره تلفن‌های کلینیک الماس تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت گ

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *