لیفت گوشه چشم و ابرو

افراد زیادی به دلیل افتادگی پلک، حلقه تیره دور چشم و چین و چروک این ناحیه به دنبال روش‌های درمانی هستند. لیفت گوشه چشم و ابرو روشی است که می‌تواند بدون نیاز به جراحی ایرادات مربوط به اطراف چشم‌ها و چین چروک کنار چشم و ابرو را درمان کند.

لیفت چشم یک متد زیبایی است، که متخصصان زیبایی برای رفع پف و تیرگی دور چشم همچنین رفع چین و چروک مثل خطوط پنجه کلاغی از آن استفاده می‌کنند. لیفتینگ چشم باعث بالا رفتن پلک‌ها و باز شدن چشم می‌شود. این روند از طریق تولید کلاژن و الاستین جدید در پوست انجام می‌گیرد و در جوان‌سازی و سفت شدن پوست بسیار تأثیرگذار است.

روش لیفت گوشه ابروها و چشم‌ها روش‌های مختلفی دارد. می‌توان چشم‌ها را با روش‌ها مختلف نظیر تزریق ژل و یا تزریق بوتاکس بالا برده و کشیده‌تر نشان داد.

 لیفت گوشه چشم و ابرو با نخ یکی از روش‌های نسبتا جدید لیفتینگ است. در این روش با استفاده از نخ‌های مخصوص، چشم و ابرو به سمت بالا کشیده می‌شود. در این حالت چروک‌های ریز اطراف چشم صاف شده و چهره شاداب و زیبا به نظر می‌رسد.

افتادگی چشم و پلک باعث می‌شود که چهره تا حدی خسته و غمگین و گاهی اخمو به نظر برسد. چین و چروک اطراف چشم، ابرو و پیشانی که در گذر زمان روی صورت پدید می‌آید به کمک نخ لیفت چشم رفع می‌شود.

در لیفت ابروها و چشم‌ها پزشک از یک سوزن برای قرار دادن نخ‌های مخصوص زیر پوست استفاده می‌کند. این نخ‌ها باعث کشیده شدن پوست به سمت بالا و صاف شدن چروک‌های پوستی می‌شود. عموما برای لیفت چشم و ابرو از نخ‌های خاردار استفاده می‌شود. نخ‌‌های خاردار بهتر در جای خود قرار گرفته و احتمال حرکت آن‌ها کم است.

قرار دادن نخ‌ها در روش نخ لیفت حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان می‌برد. البته نوع نخ و زمان قرار دادن آن بر زیر پوست بنا به تشخیص پزشک در افراد مختلف متفاوت است.

روش لیفت با نخ برای اطراف چشم روشی کم خطر است و معمولا عوارض جانبی به همراه ندارد. این روش می‌تواند علاوه بر لیفت پوست موجب جوان‌سازی نیز شود. وجود نخ‌ها زیر پوست باعث فعال بودن سلول‌های پوست و تولید کلاژن می‌شود که در نتیجه موجب ترمیم چین و چروک‌ها می‌شود.

لیفت گوشه چشم یکی از زیباترین روش‌های جوان‌سازی است که چهره را سرحال و جوان نشان می‌دهد. بسیاری از افراد با داشتن چشم‌های کشیده احساس زیبایی بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل است متقاضی برای لیفت ابرو و چشم بسیار زیاد است.

اگر شما نیز مایل به داشتن چشم‌های کشیده و بدون چین و چروک هستید، می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه لیفت و سایر خدمات زیبایی با کلینیک الماس تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه فرمایید.

تلفن‌های تماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *