بوتاکس زیربغل

یکی از مشکلات رایج در فصل گرما، تعریق شدید بدن به ویژه در ناحیه زیربغل است. بوتاکس زیربغل می‌تواند موجب کاهش تعریق در این فصل شود.

تعریق بیش از حد بدن در فصول بهار و تابستان امری بسیار آزاردهنده است. این امر نه تنها موجب آزار فرد و مشکلات پوستی می‌شود بلکه از لحاظ ظاهری نیز ناراحت کننده است. وجود لکه‌های خیس عرق روی لباس‌هایمان در مهمانی و جلسات کاری باعث می‌شود ظاهری ناخوشایند پیدا کنیم.

علت تعریق بدن ممکن است به دلیل عفونت‌های میکروبی غدد زیر بغل باشد که منجر به تولید عرق زرد و عفونی می‌شود. در صورت وجود این عارضه، تعریق زیر بغل حتی در هوای سرد و حتی بدون فعالیت نیز رخ می‌دهد.

گاهی نیز علت تعریق بیش از حد در زیر بغل، می‌تواند عوامل وراثتی و یا بیماری‌های عصبی باشد. اگر چه گاهی پزشکان درمان این عارضه را مصرف دارو و یا رژیم‌های غذایی می‌دانند، اما نتیجه قطعی کسب نمی‌شود. از سوی دیگر مصرف داروهایی از قبیل دئودورانت‌های حاوی آلومینیوم کلرید و خوراکی مثل پروبانتین، به شکل مقطعی بوده و نمی‌توانند میزان ترشح عرق زیر بغل یا کف و دست و پا را از بین ببرند.

بوتاکس زیربغل می‌تواند راه حلی آسان برای حل مشکل تعریق بدن باشد. در حال حاضر درمان عارضه تعریق شدید بدن با استفاده از تزریق بوتاکس انجام می‌شود. تزریق بوتاکس زیربغل بدون عارضه است و هیچ مشکلی را برای بیمار ایجاد نمی‌کند. البته این امر زمانی ممکن می‌شود که پزشک در کار خود مهارت کافی داشته باشد.

در روش درمان تعریق زیر بغل با استفاده از بوتاکس، این ماده در ۱۰ الی ۱۵ نقطه از زیر بغل تزریق می‌شود. لازم به ذکر است که در زمان تزریق، بیمار هیچ دردی را متحمل نخواهد شد. پس از چند روز از درمان، میزان تعریق نیز تا حد زیادی کاهش می‎یابد و پس از مدتی نیز متوقف می‌شود. همچنین در صورت نیاز و به تشخیص پزشک زیبایی با اتمام اثرات بوتاکس می‌توان مجدد فرآیند درمان را تکرار کنند و این امر تا زمانی که بهبودی کامل کسب شود، ادامه پیدا می‌کند.

درمان تعریق تنها محدود به بوتاکس زیربغل نبوده و شامل کف دست‌‌ها و پاها نیز خواهد بود. افرادی که دچار تعریق کف دست و پا هستند نیز می‌تواند با مراجعه به پزشک از روش تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق استفاده کنند.

با شروع فصل گرما، کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت اقدام به برگذاری جشنواره تزریق بوتاکس زیربغل و بوتاکس صورت به مدت محدود کرده‌ است. در این جشنواره تزریق بوتاکس با تخفیف ویژه همراه است. شما علاقمندان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان به کلینیک الماس مراجعه کرده و یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.