لیزر موهای بدن – تخفیف لیزر موهای زائد

یکی از راه‌های مؤثر در رفع موهای زائد مراجعه به پزشک زیبایی و استفاده از لیزر موهای بدن است. در این مطلب به برخی نکات مربوط به لیزر بدن اشاره می‌کنیم.

در روش درمان با لیزر، از یک لیزر آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود که به گونه‌ای تنظیم شده است تا در پوست و موی شما اثر بگذارد. به هنگام استفاده از لیزر، اشعه‌های آن مستقیما بر روی فولیکول‌های مو اثر می‌گذارند و آن‌ها را از ریشه از بین می‌برند و از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

برای لیزر موهای بدن مانند روش‌های دیگر نیازی نیست که بگذارید موهای بدنتان بلند شوند و فقط باید قبل از درمان مو را با تیغ بتراشید. اگر به تازگی برای از بین بردن موهای بدنتان از وکس استفاده کرده‌اید، فعلا نمی‌توانید به سراغ لیزر بروید. لیزر به وجود فولیکول نیاز دارد و وکس چون مو را از ریشه در می‌آورد فولیکول مو را از بین می‌برد. بهتر است ۲۴ ساعت قبل از لیزر بدن خود را با تیغ اصلاح کنید.

پزشک در اولین جلسه نوع پوست شما را تشخیص می‌دهد. لیزر بر روی پوست و موهای مختلف اثرگذاری متفاوتی دارد. رنگ پوست و جنس موی بدن شما در نتیجه‌گیری از درمان با لیزر موثر است. به همین خاطر پزشک در جلسه اول نوع پوست را تشخیص می‌دهد تا در طول درمان بهترین نتایج را بگیرد.

باید بدانید لیزر موهای بدن در جلسه اول پوست بدن شما را صاف و لطیف نمی‌کند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با یک جلسه درمان کار تمام است اما این امکان وجود ندارد. با توجه به تشخیص پزشک هر فرد برای رسیدن به نتیجه مطلوب به چندین جلسه لیزر درمانی نیاز دارد.

در صورتی که قصد دارید موهای بدن خود را با لیزر رفع کنید می‌توانید به پزشک مراجعه کنید تا بخش‌هایی از پوست که قرار است تحت درمان قرار بگیرد معاینه شده و برای لیزر آماده شود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس به مناسبت یلدا جشنواره‌ای به مدت ۱۰ روز برگذار کرده است که در آن خدمات لیزر موهای بدن در رشت با تخفیف ویژه ارائه می‌شود. هزینه لیزر کل بدن با تخفیف یلدا در کلینیک الماس ۳۶۰ هزار تومان است. این تخفیف تنها به مدت ۱۰ روز و تا ۴ دی ماه قابل استفاده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کلینیک الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *