تزریق بوتاکس پیشانی

یکی از نشانه‌های کهولت سن، وجود چین و چروک‌هایی روی پیشانی است که موجب نارضایتی افراد از وضعیت ظاهری چهره‌شان می‌شود. تزریق بوتاکس پیشانی می‌تواند گزینه‌ای مناسب و کم‌هزینه برای افراد باشد و جوانی و شادابی را به صورت باز گرداند.

چروک پیشانی تنها در افراد مسن دیده نمی‌شود. گاهی این چین و چروک‌ها به دلایل مختلف نظیر فشار آوردن بر پوست و اخم کردن و درهم کشیدن چهره، روی صورت افراد جوان نیز ظاهر شده و موجب شود تا سن آن‌ها بیش‌تر از آن‌چه که هست، به نظر برسد.

اهمیت ندارد که چروک پیشانی با بالا رفتن سن روی پوست شما ایجاد شود و یا اینکه بر اثر دلایل یاد شده، این چروک‌ها در دوران جوانی روی پیشانی شما ظاهر شوند. در هر دو صورت با استفاده از تزریق بوتاکس پیشانی می‌توانید این حالت را برطرف کرده و پوست پیشانی خود را صاف و زیبا کنید.

بوتاکس محبوب‌ترین درمان زیبایی است که از جمله درمان‌های ایمن بوده و تاثیرگذاری آن برای کاربردهای زیبایی تایید شده است. بوتاکس زمان را به عقب برمی‌گرداند و صورت پیر و پرچین و چروک، به ویژه دور چشم‌ها و پیشانی را دوباره صاف و جوان می‌کند. تزریق بوتاکس راهکاری موثر برای کم کردن یا از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک‌های صورت است.

تاکنون بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس برای رفع خطوط ریز دور چشم و خطوط عمودی اخم روی پیشانی به دست آمده است. هرچند تزریق بوتاکس برای رفع خطوط افقی روی پیشانی نیز کاربرد دارد، اما از بین بردن این خطوط با تزریق بوتاکس به موازات افزایش سن دشوارتر می‌شود. شل کننده‌های عضلانی مانند بوتاکس را می‌توان در عضله‌ی ماستر (عضله مخصوص جویدن) نیز تزریق کرد تا بخش پایینی صورت نیز جوان و خوش‌فرم شود؛ این درمان نیز بسیار پرطرفدار است.

نتیجه نهایی تزریق بوتاکس پیشانی به شدت به مهارت تزریق کننده بستگی دارد پس برای اینکه بهترین نتیجه را از تزریق بوتاکس بگیرید باید به کلینیک معتبر مراجعه کرده و زیر نظر پزشک زیبایی تحت درمان قرار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *