لیفتینگ مژه

داشتن مژه‌های زیبا و بلند همیشه خواسته افراد بوده و موجب زیبایی هرچه بیشتر چشم‌ها می‌شود. گاهی مژه‌ها به طور طبیعی کوتاه بوده و لازم است آن‌ها را به سمت بالا متمایل کرد تا بلندتر دیده شوند. به این منظور می‌توان از لیفتینگ مژه استفاده کرد.

راه‌های مختلفی برای ایجاد مژه‌های بلند و زیبا وجود دارد. استفاده از اکستنشن مژه و مژه‌های مصنوعی در بین بسیاری از خانم‌ها محبوبیت دارد. اما این روش‌ها موقتی و پردردسر هستند.

لیفتینگ مژه یک روش بسیار ساده است می‌تواند همان زیبایی مژه‌های با اکستنشن‌های گران قیمت را به وجود آورد، بدون این که به چشم و مژه‌ها آسیب برساند. لیفتینگ مژه بسیار طبیعی‌تر از روش‌های مژه مصنوعی و اکستنشن است.

یکی از روش‌های فر دادن مژه استفاده از پدهای سلیکون است. لیفتینگ مژه یا  فر دادن مژه‌ها از قدیم رواج داشته و امروزه نیز با معرفی پدهای مختلف سیلیکونی این روش، بار دیگر محبوبیت پیدا کرده است. در این روش، مژه‌ها از ریشه فر خورده و در عین جذابیت به گونه‌ای به نظر می رسند که گویی مژه‌ها خود به خود این فر را داشته‌اند. این روش تصور مژه‌های بلندی را در صورت هر فرد به وجود آورده و چشم‌ها را بازتر نشان می‌دهد.

نحوه انجام این نوع لیفت مژه به این صورت است که برای هر فرد، با توجه به اندازه و بلندی مژه‌هایش باید از پد و محلول مورد نیاز برای لیفتینگ مژه استفاده کرد.

پس از آن که پد و محلول مناسب انتخاب شد، محلول به مژه‌ها مالیده شده و پد سیلیکونی روی مژه‌ها قرار می‌گیرد. ممکن است این کار حس سوزش یا خارش برای بعضی از افراد به وجود آورد که نیازی به نگرانی در مورد آن نیست و به زودی رفع خواهد شد.

پس از اتمام این کار، مژه‌ها به خوبی به سمت بالا فر خورده و بسیار طبیعی نظر می‌رسند. لیفتینگ مژه از اکستنشن بهتر است چون آسیب دیدگی کمتری نسبت به اکستنشن دارد و همچنین در این روش نیاز به اکستنشن‌های غیر طبیعی نیست و عمل لیفتینگ تنها با مژه‌های طبیعی افراد انجام می‌شود که در این صورت نتیجه‌ای که حاصل می‌شود کاملا طبیعی است و نشانی از مصنوعی بودن در آن دیده نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *