تزریق ژل لب

با بالا رفتن سن، لب‌ها دچار تغییراتی می‌شوند که تزریق ژل لب یکی از راه‌هایی است که برای رفع این تغییرات بسیار مفید بوده و موجب حجم دادن و زیبایی لب‌ها می‌شود.

در تزریق ژل لب کاری که انجام می‌شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می‌شود و بدین ترتیب لب‌ها برجسته و پر به نظر می‌رسند و به زیبایی صورت افزوده می‌شود.

پس از انجام تزریق ژل لب، به مراقبت‌هایی نیاز است. بعد از تزریق، چون خون‌رسانی در لب زیاد است احتمال خون مردگی وجود دارد که برای جلوگیری از این مشکل باید چند روز قبل از انجام تزریق ژل، از کمپرس یخ استفاده کنید.

در لب یک شبکه عصبی وجود دارد که بسیار قوی است. به دلیل وجود این شبکه عصبی، عمل تزریق با کمی درد همراه است. برای اینکه درد در حین تزریق ژل لب فرد را اذیت نکند، از نوعی بی‌حسی استفاده می‌شود. این بی‌حسی به مدت ۴۵ دقیقه اثر خود را روی لب حفظ می‌کند به همین دلیل در هنگام خوردن غذا ممکن است دچار گازگرفتگی شوید و به لب‌ها آسیب بزنید. بهتر است در این مدت از خوردن و آشامیدن خودداری کنید تا بی‌حسی از بین برود.

در صورتی که از داروهایی مثل ویتامین ای، ضد انعقاد خون، امگا ۳ و مسکن‌هایی مثل ناپروکسن، آسپرین، ژلوفن، دی پیریدامول استفاده می‌کنید، باید چند روز قبل از انجام تزریق مصرف آن‌ها را متوقف کنید.

در روز اول بعد از تزریق ژل لب نیز باید نکاتی رعایت شوند تا لب دچار تورم و التهاب نشود. بعد از تزریق ژل لب از انجام ورزش‌های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید قرار نگیرید.

در صورتی که برای اولین بار تزریق لب را تجربه می‌کنید، باید تمام دستورالعمل‌های پزشک و توصیه‌های مربوط به قبل و بعد از تزریق را رعایت کنید. حتما با پزشک مشورت کرده و توصیه‌های لازم را دریافت کنید. این توصیه‌ها و دستورالعمل‌ها کمک می‌کند تا از به وجود آمدن احتمالی عدم تقارن در لب‌ها و مشکلات دیگر جلوگیری شود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس واقع در رشت، آماده ارائه خدمات تزریق ژل لب و ارائه مشاوره رایگان به علاقمندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *