رشد مو با مزوتراپی موی سر

داشتن موهای بلند و سالم برای برخی افراد به ویژه کسانی که از مشکل ریزش مو رنج می‌برند، اهمیت زیبادی دارد. در این مطلب درباره رشد مو با مزوتراپی توضیح می‌دهیم.

ریزش موی سر، امروزه موضوعی نگران‌کننده برای بسیاری از افراد اعم از مرد و زن است. یکی از روش‌های کم تهاجی که می‌تواند به افراد دارای ریزش مو کمک کند روش رشد مو با مزوتراپی است.

شدت و الگوی ریزش مو در مردان و زنان متفاوت است. ریزش مو شامل ریزش موهای اطراف پیشانی، ریزش مو منقطع و کم ‌پشت شدن است.

از جمله دلایلی که می‌تواند موجب ریزش مو شود عبارتند از: سبک زندگی ناسالم، اختلالات هورمونی، پیری، عوامل ارثی، مصرف برخی داروها، بیماری، بارداری، حالت مو، عدم رعایت بهداشت مو، مسائل روانی و اجتماعی و اختلالات وسواسی کندن مو.

برخی از عوامل ریزش مو به کاهش گردش خون در پوست سر، کمبود مواد مغذی بدن و ناهماهنگی‌های هورمونی مثل تولید بیش از حد اندروژن DHT برمی‌گردند. در این حالت مزوتراپی مو می‌تواند در کنار کاهش ریزش مو، به رشد موهای جدید کمک کرد.

مزوتراپی روشی غیر تهاجمی است که طی آن داروهای خاصی زیر لایه اپیدرم پوست تزریق شده و به بافت‌های آسیب دیده می‌رسد و سپس به مزودرم می‌رسد. با توجه به تشخیص پزشک مقدار داروی تزریقی که شامل مواردی همچون آمینواسیدها، مواد معدنی، کوانزیم و نوکلئیک اسید است را می‌توان برحسب نیاز و شرایط بیمار تنظیم نمود. به علاوه، این درمان کاملا بی خطر بوده و نیازی به بیهوشی ندارد.

رشد مو با مزوتراپی روشی است که نتیجه خوبی برای رفع ریزش مو به دنبال دارد. به کمک تزریق مزوتزاپی موی سر بهتر رشد می‌کند و بخش‌هایی از کف سر و اطراف پیشانی که دچار ریزش مو شده، سلامت خود را به دست آورده و موها دوباره شروع به روییدن می‌کنند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس خدمات مزوتراپی مو در رشت را ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از پزشک با کلینیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *