چند ترفند برای جلوگیری از پیر شدن صورت

با چاق و لاغر شدن‌های پی در پی، همینطور با  بالاتر رفتن سن، ایجاد تغییرات در پوست صورت اجتناب ناپذیر است. اما چقدر از آن را لازم است درست کنیم؟ آیا ممکن است این تغییر را کنترل کرد؟

حقیقت این است که هر کس با سرعت متفاوتی پیر می‌شود. این به ژنتیک، وضعیت سلامتی و عوامل محیطی مانند سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض آفتاب بستگی دارد. اگر به زیبایی ک جوانی پوستتان اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌شود در این مطلب به دنبال فرمول واقعی برای پیر نشدن صورت خود باشید.

 

برای جلوگیری از پیر شدن صورت ترفندهای زیر را مطالعه کنید:

چشم‌های بدون کیسه و پف

ژنتیک باعث می‌شود که چشم برخی افراد سریع‌تر از دیگران پیر شود. نتیجه: پف زیر چشم، که اغلب به همراه آن شل شدن پوست است که می‌تواند هم در بالا و هم زیر پلک شما اتفاق بیفتد. بهترین راه درمان برای اصلاح چشم افرادی که از پوست شل رنج می‌برند یک جراحی زیباسازی پلک چشم یا بلفاروپلاستی است.

بازسازی حجم

حجم از دست رفته بخش بزرگی از فرمول بازگرداندن یک ظاهر جوان‌تر است. این کار می‌تواند با انتقال چربی و یا با استفاده از پرکننده‌های زیر پوستی که به عمق پوست تزریق می‌شوند انجام شود.

تعریف دوباره خط فک و برجستگی‌های صورت

همانطور که پوست شروع به دست دادن قابلیت ارتجاعی خود می‌کند، در قسمت پایین صورت ظاهری شل‌تر پیدا می‌کند. مهم است که ساختارهای چربی ، عضلات و بافت زیرین را لیفت و سفت کنید. این کمک می‌کند تا خطوط صورت شما دوباره تعریف شود و ظاهری طبیعی به شما می‌دهد که بیش از حد کشیده شده یا تنگ به نظر نمی‌رسد.

قسمت پایینی صورت که مثل یک مثلث به پایین اشاره می‌کند

چربی از نواحی صورت مانند گونه‌ها و شقیقه‌ها ناپدید می‌شود، صورت به آرامی از یک شکل مثلث وارونه به یک مثلث تخت و توخالی تبدیل می‌شود. به همین دلیل یک رویکرد فعالانه توسط عوامل حجم دهنده برای ضد پیری در ۲۰، ۳۰ و ۴۰ سالگی خود و پس از آن داشته باشید مهم است.

 

پوست صاف و بدون لک

منظور داشتن پوستی بی‌نقص باید از محصولات مراقبت از پوست مورد تایید و با کیفیت که دارای سطح بالایی از اسید هیالورونیک، اسیدهای آمینه و سرامیدها هستند استفاده کنید. همچنین از سرم و مرطوب کننده که پوست شما را هیدراته و لیفت می‌کنند و باعث می‌شوند پوستتان نرم‌تر شود که همزمان اثرات پیری را نیز استتار می‌کنند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *