رهایی از منافذ پوست مسدود شده

داشتن منافذ مسدود چه به دلیل وجود التهاب در پوست به خاطر فراوانی سلول‌های سفید خون، یا استرس یا چربی بیش از حد باشد، تقریبا اجتناب ناپذیر است. ما برخی از درمان‌ها را در فرم داروهای خانگی، محصولات درمانی و رعایت یک سری نکات، برای شما آورده‌ایم تا مشکل کوچکی مانند منافذ مسدود تبدیل به یک مشکل بزرگتر مانند آکنه نشود.

پیدا کردن یک ماسک که حاوی مواد تشکیل دهنده زغال چوب فعال باشد
همیشه باید گزینه فاقد پارابن را در نظر بگیرید. ماسکی که زغال چوب فعال داشته باشد به مسدود نشدن منافذ پوستی کمک می‌کند. می‌توانید این ماسک را هر روز یا یک بار در هفته استفاده کنید.

آویشن
۳ قاشق غذاخوری آویشن و یک فنجان و نیم آب داغ را با هم ترکیب کرده و بگذارید حدود نیم ساعت بماند. مخلوط را صاف کرده و از آن به عنوان یک پاک کننده در زمان لازم استفاده کنید.

استفاده از محصولات با روغن هسته انگور
روغن هسته انگور برای پوست دارای خواص ضد پیری، دارویی و پیشگیری از آکنه است و می‌توانید از آن به عنوان یک وسیله برای باز کردن منافذ پوست استفاده کنید. این روغن شامل ویتامین E و اسید لینولئیک است که باعث می‌شود این روغن به طور طبیعی به عنوان یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان عمل کند.

از محصولات زیبایی استفاده کنید که مناسب نوع پوست شما باشند
خیلی بهتر است که برای حل مشکل به طور ریشه‌ای حل کنیم. اگر شما متوجه شدید که محصولات مراقبت از پوست‌تان کارشان را به درستی انجام نمی‌دهند، ببینید پوست شما از چه نوعی است و محصولات جدیدی تهیه کنید که مناسب پوست‌تان باشد. که شامل همه لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوستی می‌شود که به صورت خود می‌زنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *