جوانسازی با هایفوتراپی

جوانسازی با هایفوتراپی کاربردهای بسیاری در زمینه زیبایی صورت دارد. به کمک این روش پوست لیفت شده و باعث شادابی چهره می‌شود. در این مطلب از کلینیک الماس شما را با این روش بیشتر آشنا می‌کنیم.

به علت بالا رفتن سن افراد میزان تولید کلاژن کاهش می‌یابد. دستگاه هایفو با استفاده از امواج اولتراسونیک باعث تحریک کلاژن‌ها و جوانسازی پوست می‌شود.

جوانسازی با هایفوتراپی می‌تواند برای خانم‌ها و‌ آقایانی که دچار شل شدن پوست و چین و چروک شده‌اند روش مناسبی باشد. در این روش پزشک دستگاه مخصوص هایفوتراپی را روی پوست قرار داده و با حرکات مناسب، امواج روی پوست تأثیر می‌گذارند. هایفوتراپی از امواج پرانرژی برای هدف قرار دادن مناطق خاص بدن استفاده می‌کند.

هایفو روشی بی‌خطر است. مراجعه‌کنندگان معمولا هنگام درمان دردی احساس نمی‌کنند زیرا پزشک زیبایی قبل از انجام هایفوتراپی از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند.

برخلاف سایر درمان‌های زیبایی هایفوتراپی نیازی به آماده‌سازی قبلی ندارد. هنگامی که جلسه درمان به پایان می‌رسد، هیچ نیازی به استراحت و دوره بهبودی وجود ندارد. در واقع فرد می تواند پس از دریافت درمان هایفو به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.

بیشترین کاربرد هایفوتراپی برای لیفت صورت و ابرو و رفع غبغب است. در گذشته درباره هایفوتراپی غبغب توضیح دادیم. این درمان می‌تواند بدون نیاز به جراحی موجب لیفت پوست و جوانسازی شود. هایفو کاربردهای دیگری نیز دارد که در مطالب بعدی درباره آن‌ها توضیح خواهیم داد.

اکثر افرادی که برای هایفوتراپی صورت به کلینیک الماس مراجعه می‌کنند به یک جلسه هایفو نیاز دارند. البته تعداد جلسات به شدت شل بودن پوست و افتادگی پوست بستگی دارد. به همین دلیل در صورت نیاز و به تشخیص پزشک ممکن است این درمان طی چند جلسه انجام شود.

این روش برای تمامی انواع پوست قابل انجام است. توجه داشته باشید که هر گونه درمانی برای رفع چروک پوست باید زیر نظر پزشک انجام شود. هرگز پوست خود را به دست افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای نسپارید تا از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

کلینیک پوست مو و زیبایی الماس زیر نظر دکتر مریم فردوسی واقع در رشت آماده ارائه خدمات جوانسازی با هایفوتراپی است. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج می‌توانید با شماره تلفن‌های کلینیک الماس تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه کنید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *