جوان‌سازی با تزریق چربی

بافت چربی صورت، با بالا رفتن سن کم می‌شود که افتادگی پوست و شلی و چروک را بیشتر می‌کند و موجب پیری پوست می‌شود. جوان‌سازی با تزریق چربی روشی برای مقابله با این مشکل است.

هنگامی که صورت لاغر شود پوست شل و افتاده می‌شود. در برخی موارد کشیدن و بالا بردن پوست کافی نیست و سفت کردن پوست و کشیده‌تر نمودن آن باعث جوان‌تر شدن پوست نمی‌شود.در این حالت پر شدن صورت بسیار نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت. اینجاست که اهمیت تزریق چربی در پوست بدن مشخص می‌شود.

قسمت‌هایی از پوست صورت که دچار کاهش حجم می‌شود مثل گونه‌ها، گودی زیر چشم، خط خنده، شقیقه‌ها، نازک شدن لب‌ها و حتی پشت دست‌ها را می‌توان با تزریق چربی که از خود فرد گرفته می‌شود به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود پر نمود و کاهش حجم را اصلاح کرد.

معمولا بسیاری از افرادی که علاقمند به این عمل هستند، تزریق چربی در صورت را بیشتر از سایر نقاط پوست بدن می‌پسندند بخصوص خانم‌ها و یا افرادی که به صورت ناگهانی در یک دوره زمانی خاص وزن خود را از دست داده‌اند. دلیل بروز لاغری صورت این است که با رژیم‌های لاغری و ورزش‌های مربوط به کاهش وزن، اولین جای بدن که چربی‌های خود را از دست می‌دهد، پوست صورت است.

تزریق چربی لیپو اینجکشن نیز نامیده می‌شود. این عمل در زمانی اتفاق می‌افتد که بخواهیم چربی را از نقطه‌ای گرفته و به نقطه‌ای دیگر انتقال دهیم. چگونگی انجام تزریق چربی به این صورت است که در ابتدای کار در محل‌هایی که باید خطوط بدن مشخص شود، آماده می‌گردد که طبیعتا با این کار یا مقداری از چربی گرفته شده و به جای دیگری انتقال داده شده و تزریق می‌گردد تا بدن فرم شکیل خود را باز یابد.

از مهم‌ترین کاربرد‌های تزریق چربی استفاده از آن در صورت است. حجیم کردن بخش‌هایی از صورت که با کهولت سن، دچار کاهش میزان چربی‌های طبیعی شده است، از جمله کاربردهای این روش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *