لیفتینگ

عمل لیفتینگ صورت (کشش پوست صورت) معمولاً در افراد ۶۰-۴۰ ساله انجام می‌شود. به‌ طور کلی، افراد مناسب برای انجام عمل لیفتینگ صورت کسانی هستند که چین و چروک زیاد و پوست شل و افتاده‌ای دارند. البته لیفتینگ در هر سن قابل اجراست. عمل لیفتینگ صورت (بالا کشیدن پوست) با برداشتن چربی اضافی، سفت کردن عضلات زیرین و کشیدن پوست صورت و گردن، نشانه‌های افزایش سن کاهش می‌یابد. این عمل، صورت فرد را ۵ تا ۱۰ سال جوان‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. بزرگترین کلینیک زیبایی شمال کشور، کلینیک الماس، افتخار دارد خدمات زیبایی شامل لیفتینگ را به هم استانی‌هایمان از شهر‌های رشت، لاهیجان، انزلی، لنگرود، تالش و … ارائه دهد.

 

نکاتی که باید قبل از انجام عمل لیفتینگ صورت بدانید:

  •  شب قبل از عمل لیفتینگ صورت، حمام نمایید و سر خود را بشویید.
  •  هنگام ورود به اتاق عمل، صورت شما باید فاقد هر گونه آرایشی باشد.
  •  از دو هفته قبل از عمل تا یک هفته بعد از عمل لیفتینگ صورت، از خوردن داروهای ایبوپروفن، ایندومتاسین، پیروکسیکام، مفنامیک اسید و آسپیرین خوداری کنید و چنانچه به هر دلیلی نیاز به مسکن داشتید، فقط از استامینوفن ساده یا استامینوفن کدئین‌دار استفاده نمایید.

 

نکاتی که لازم است بعد از عمل لیفتینگ صورت رعایت کنید:
طی ۱ تا ۲ روز پس از عمل لیفتینگ صورت، بانداژها برداشته می‌شود. در این زمان فرد متوجه تورم و تغییر رنگ در برخی از قسمت‌های صورت می‌شود. در صورت وجود ورم و کبودی، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، چون پس از مدتی شرایط کاملا طبیعی می‌شود. تورم در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از جراحی دیده می‌شود و طی چند هفته برطرف می‌گردد.
ممکن است بعد از عمل لیفتینگ صورت، در برخی از نواحی صورت بی‌حسی ایجاد شود، که طی چندین هفته یا بیشتر رفع می‌گردد. طی ۴ تا ۷ روز بعد از عمل لیفتینگ صورت، بخیه‌ها برداشته می‌شوند.
۲ هفته بعد از جراحی لیفتینگ صورت می‌توان به فعالیت‌های معمول برگشت و پس از ۳ تا ۴ هفته ورزش را شروع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *