هایفوتراپی

با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن راه‌هایی برای درمان چین و چروک، حالا دیگر تحمل وجود چین و چروک بر روی پوست خیلی خیلی سخت است. با تشکر از تکنولوژی روز دنیا، در این مطلب شما را با یکی از این روش‌های بروز آشنا می‌کنیم:

 

روش هایفوتراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی و لیفت صورت و گردن (بدون جراحی) است که در بهترین مرکز زیبایی رشت انجام می‌شود. هایفو (HIFU )  که فقط در یک جلسه یک ساعته، بسیار راحت و بدون درد و عارضه انجام می‌شود؛ یک تکنولوژی بدون درد و جراحی است که برای لیفت صورت استفاده می‌شود. هایفوتراپی آنقدر زود بازده است که حتی می‌توان نتایج آن را بلافاصله در آینه مشاهده کرد و بلافاصله بعد از هایفوتراپی، شخص می‌تواند به امور روزمره‌اش برگردد. به مرور خواهید دید که پس از گذشت ۶ ماه بعد از انجام هایفوتراپی، اثرات به صورت تدریجی افزایش می‌یابد.

هایفوتراپی روشی بدون خطر، کاملاً ایمن و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه، بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود و نتایج آن بدون بازگشت و ماندگار است.

 

نحوه انجام هایفو

  • راحت و سرپایی
  • فقط در یک جلسه
  • بدون درد
  • بدون نیاز به حتی کرم بیحسی
  • فرد روی صندلی می‌نشیند.
  • پزشک با دستگاهی مثل سونوگرافی معمولی روی صورت فرد حرکت می‌دهد.
  • هایفوتراپی در ۱ جلسه کوتاه ۱ ساعته انجام می‌شود.

 

مهم‌ترین ویژگی هایفوتراپی
مهم‌ترین ویژگی هایفوتراپی این است که سطح پوست کاملاً سالم، بدون آسیب و دست نخورده باقی می‌ماند. پس نیازی به استراحت نیست و شخص بلافاصله می‌تواند به ادامه فعالیت و کارهای روزانه‌اش بپردازد.

 

نحوه انجام هایفوتراپی چگونه است؟
هایفو گونه و صورت به راحتی در یک جلسه کوتاه ۱ساعته انجام می‌شود. یک دستگاه، مانند دستگاه سونوگرافی روی پوست کشیده می‌شود و بلافاصله بعد از آن، شخص بدون آسیب به سطح پوستش، به سر کارهای روزانه خود می‌رود.

این کار باید حتما توسط پزشک و در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام شود. کلینیک زیبایی الماس به عنوان یک مرکز زیبایی معتبر و مجهزترین مرکز زیبایی رشت، افتخار دارد برای انجام خدمات هایفوتراپی، در خدمت هم استانی‌های عزیزمان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *